Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Piata e-commerce chineza va valora 2,2 trilioane $, in 2023

Conform GlobalData, China va continua sa domine peisajul e-commerce global, avand o rata de crestere anuala de 9,9% si profitand de orientarea continua a consumatorilor dinspre mediul offline catre cel online. Insideretail.asia transmite ca tara asiatica va avea vanzari online in valoare de 2,2 trilioane $, in 2023.

Divizia  E-Commerce Analytics a GlobalData informeaza ca, in perioada 2018-2022, vanzarile e-commerce in China au crescut cu o rata anuala compusa de 11,2%, atingand valoarea de 2 trilioane $, anul trecut. In China s-au facut 33,9% din totalul platilor e-commerce, ca valoare. Pe locul doi s-au plasat Statele Unite (cu 1,8 trilioane $), iar pe locul 3 – Marea Britanie (cu 287,4 miliarde $).

„Piata e-commerce chineza a evoluat rapid in ultimii cinci ani, sprijinita de adoptia rapida a smartphone-urilor, penetrarea din ce in ce mai mare a Internetului, numarul din ce in ce mai mare de cumparatori online si disponibilitatea solutiilor de plata alternative – ca Alipay si WeChat Pay. Pandemia COVID-19 a accelerat si mai mult activitatile e-commerce in China, consumatorii prudenti folosind canalele digitale pentru a face achizitii care le permit sa nu fie expusi la vectorii de imbolnavire, tendinta care a continua”, a transmis Ravi Sharma (Lead Banking And Payments Analyst, GlobalData).

Expansiunea shopping-ului e-commerce este ajutata si de activitatea e-commerce crescuta din zonele rurae. Conform Ministerului Comertului din China, vanzarile online din mediul rural au crescut cu 12,5% YoY, in primele 6 luni din acest an. In paralel, in zonele urbane dense din tara asiatica se comanda frecvent online mancare gatita, pe Meituan (cea mai populara platforma din aceasta nisa), care e apoi livrata rapid, cu drona. Iar livestream shopping-ul si comertul social sunt din ce in ce mai populare.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply