Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Gratie smartphone-urilor, britanicii prefera sa cumpere moda online (raport)

Magazinele e-commerce sunt canalul principal prin care britanicii cumpara produse vestimentare, anunta internetretailing.net, citand un raport propriu, publicat recent („UK Fashion Sector Report 2023”). Peste jumatate dintre cei chestionati (52,7%) spun ca – in 2022 – au achizitionat produse de Fashion de pe Internet. Iar aceasta orientarea spre online a fost motivata in intregime de utilizarea smartphone-urilor: 80% dintre respoondenti isi folosesc mereu/cel mai des telefoanele mobile, pentru a face achizitii digitale de moda.

Cu 5 ani in urma, moda online era o exceptie, nu regula: lipsa interactiunii fizice (deci a posibilitatii de a vedea, atinge si proba produsele vestimentare) era o piedica uriasa pentru consumatori. Acum, tehnologia, efectele pandemiei COVID-19 si cresterea numarului de cumparatori nativi digitali au eliminat acest obstacol din peisaj.

Folosirea tot mai frecventa a smartphone-ului in spatiul online, pe nisa de Fashion, a determinat si implicarea tot mai mare a social media in e-commerce, comertul social dezvoltandu-se din plin: intre 2021 si 2022, procentajul veniturilor din social media ale tuturor retailerilor britanici s-au dublat (de la 2%, la 4%). 42% dintre cumparatorii online de produse de moda au achizitionat ceva via social media, iar cele mai populare platforme pentru asta au fost Facebook si Instagram.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply