Mai nou, evoMAG.ro vinde si produse de Birotica, estimand vanzari cu 10% mai mari
Retailerul online evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a introdus pe site o noua categorie de produse (Birotica) si ca estimeaza vanzari cu 10% mai mari YoY, in luna septembrie, odata cu inceperea scolii si terminarea concediilor. Campaniile de reduceri Back to School si Back to Office deschid cea mai aglomerata perioada a anului: septembrie-decembrie.
„Intram in forta in cea mai aglomerata perioada a anului pentru retail, cu o campanie de vanzari dedicata reinceperii scolilor. Back to School 2023 aduce in oferta evoMAG o noua categorie, cu un potential fantastic in online, Birotica, si listeaza cea mai mare gama de produse specifice cu discounturi si alte tipuri de oferte”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG).
Noua categorie de Birotica vizeaza si segmentul corporate, care reprezinta 20% din totalul clientilor evoMAG.ro. Desi accesata in aceasta perioada mai mult de persoane fizice (prin prisma pregatirii copiilor pentru scoala), categoria Birotica a fost lansata in special in urma cererii clientilor corporate si va fi dezvoltata cu produse pentru uz personal si profesional. Sub aceast umbrela, evoMAG listeaza deja cateva sute de produse.
Fata de anul trecut, bugetul mediu de cumparaturi alocat de clientii evoMAG.ro, in luna septembrie, va fi cu circa 10% mai mare, depasind 1.800 de lei. Telefoanele mobile, laptopurile si imprimantele vor fi vedetele lunii.
Leave a reply