PayU GPO Romania: cu 18% mai multe tranzactii YoY, in primele 9 luni din 2023
PayU GPO Romania transmite (intr-un comunicat de presa) ca a inregistrat o crestere cu 25% a volumelor si cu 18% mai multe tranzactii procesate, in primele 9 luni ale acestui an, decat in aceeasi perioada a anului trecut. Liderul pietei locale de plati online mai noteaza ca volumul platilor realizate printr-un singur click are un ritm alert de adoptie, in randul consumatorilor online, ajungand la o pondere de 46% din totalul tranzactiilor efectuate in platforma PayU, in perioada amintita (+13% YoY).
„Pe langa tranzactiile obisnuite, cu un card salvat prin intermediului sistemului PayU, care incepand cu acest an sunt procesate si prin mecanismul de Network Token furnizat de schemele de card, comerciantii din portofoliul PayU GPO Romania au putut pune la dispozitia clientilor lor si optiuni de plata cu un singur click, prin Google Pay si Apple Pay. Unul din marile beneficii ale acestor optiuni de plata este simplificarea procesului de achizitie, mecanismul de plata fiind unul rapid si sigur, care nu necesita prezenta fizica a unui card si beneficiaza de o securitate sporita pentru consumatori”, transmite Elena Gheorghe (Country Manager PayU GPO Romania).
O alta metoda de plata preferata de romani este cea in rate, care la nivelul PayU GPO Romania a inregistrat o crestere cu 50% YoY (din punct de vedere al numarului de tranzactii) si cu 37% YoY (din perspectiva valorii acestora), pentru tranzactiile realizate cu carduri in rate si produse de creditare online de tipul Buy Now Pay Late/BNPL (plati la 30 de zile) si Slice (plati in mai multe rate). Solutiile de plata cu creditare le ofera consumatorilor flexibilitate in gestionarea cheltuielilor si nu impun necesitatea de a avea un card de credit, pentru a le accesa.
Pe baza datelor tranzactionate de PayU GPO Romania in 2023, cosul mediu de cumparaturi in rate este de aproximativ 3 ori mari mare decat o tranzactie integrala, plata cu cardul in rate extinse contribuind la cresterea valorii medii a cosului de cumparaturi si, implicit, a vanzarilor incheiate pe site-urile comerciantilor, unde metoda de plata in rate poate ajunge chiar si la o pondere de 30% din total.
„Piata locala de e-commerce isi va mentine ritmul de crestere inregistrat in 2022 si se va apropia de 9,76 miliarde de euro in 2023, 65% reprezentand livrari de bunuri (produse) si 35% servicii furnizate prin intermediul online-ului”, a adaugat Elena Gheorghe. Cele mai importante verticale care au sustinut avansul pietei de comert digital in 2023 au ramas cele traditionale (IT&C, Fashion si Home & Deco), cresteri anuale semnificative venind si din verticale precum Travel, Asigurari, Entertainment, Transport si Food & Delivery.
Conform estimarilor PayU GPO Romania, atingerea valorii estimate a pietei e-commerce va fi sustinuta puternic de cea mai efervescenta perioada din an pentru cumparaturile online (Black Friday 2023), unde se asteapta, ca si in 2022, ca numarul de tranzactii online sa fie de 20 de ori mai mare decat intr-o zi obisnuita.
Comentariu ( 1 )
[…] PayU GPO Romania: cu 18% mai multe tranzactii YoY, in primele 9 luni din 2023 – ECOMpedia […]