Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

PayU: in 2019, piata e-commerce din Romania va depasi 4,5 miliarde €

Piata e-commerce din Romania va depasi 4,5 miliarde € in 2019, estimeaza PayU Romania, intr-un comunicat de presa. Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere la nivel mondial, iar Statista estimeaza ca aceasta piata va depasi 3,5 trilioane € pana in 2020. „2019 este, cu siguranta, un an al cresterilor. A fi o companie care se adapteaza rapid trend-urilor este garantia succesului in 2019 si mai departe. «Analizati-va cu atentie si alegeti-va cu intelepciune partenerii, pastrand intotdeauna o viziune globala» este sfatul meu pentru orice proprietar de magazin online”, transmite Marius Costin (Country Manager PayU Romania).

Printre tendintele e-commerce ale acestui an, PayU Romania mentioneaza:

  • comertul online transfrontalier, de la optional la obligatoriu – comerciantii romani isi pot mari vanzarile pana la 50% vanzand peste hotare, mai ales daca aleg pietele emergente care inregistreaza cele mai mari cresteri la nivel mondial; in cativa ani, comertul online transfrontalier va reprezenta o treime din toate vanzarile de pe Internet, potrivit PayU; conform barometrului cumparatorului online din 2018, anul trecut 6 din 10 cumparatori online europeni au achizitionat produse de pe un site din afara tarii lor, iar 76% spun ca experienta a fost foarte buna
  • tehnologia, in slujba localizarii experientei de cumparare – din momentul in care un consumator intra pe un site, calatoria lui trebuie sa fie placuta, sigura si personalizata; localizarea experientelor de cumparare ale clientilor va face diferenta intre companii, date recente Accenture indicand ca 41% dintre consumatori au schimbat brandurile pe care le cumpara din cauza lipsei unei abordari personalizate, iar 50% spun ca au facut-o din cauza „unei experiente de cumparare negative”; comerciantii trebuie sa se asigure ca mesajele si ofertele lor sunt accesibile si relevante pentru consumatorii locali, oriunde s-ar afla acestia (pe retelele sociale, pe mobil sau pe desktop), si ca investesc in tehnologia care imbunatateste experienta de cumparare a consumatorilor si care este potrivita pentru nevoile, cultura si obiceiurile lor (AI, VR, cautarile vizuale sau vocale)
  • plati inteligente, care se adreseaza fiecarui client – cand clientul a luat decizia de a cumpara, procesul de checkout trebuie sa aiba loc fara niciun fel de efort, sa fie simplu, rapid si sigur; potrivit Institutului Baymard, 70% dintre cumparatori isi abandoneaza cosul de cumparaturi, iar 13% fac asta daca nu au la dispozitie metoda de plata locala preferata; comerciantii trebuie sa ofere in checkout sigur, sa arate preturile in moneda locala si se tinteasca fiecare consumator, oferind metoda de plata potrivita (online, cu cardul/ramburs/pe mobil, cu un singur click/credit online)
  • legislatia si siguranta stimuleaza inovatia financiara – comerciantii romani inca se lupta cu implementarea GDPR, in ceea ce priveste crearea unei experiente de cumparare memorabile; fiecare client trebuie sa fie sigur ca datele lui sunt in siguranta, iar comerciantii trebuie sa respecte standardele de securitate PCI-DSS si de confidentialitate a datelor, alegand parteneri care indeplinesc aceleasi cerinte; odata cu intrarea in vigoare a Directivei PSD2, consumatorii vor avea treptat acces la o gama mai complexa de servicii financiare online, mai sigure si mai diversificate, iar companiile FinTech vor putea introduce noi tipuri de servicii (initierea platilor si confirmarea soldului fondurilor din cont), care pot stimula inovatia financiara

Leave a reply