Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Amazon nu mai vinde butoane Dash

Amazon a renuntat la a mai vinde online butoanele de cumparare Dash, inovatia lansata de gigantul online din Seattle in primavara lui 2015, care – odata apasate – iti permit sa comanzi un stoc nou de detergent, mancare pentru animalul de companie, hartie igienica sau chiar prezervative de pe marketplace-ul amintit. Cnet.com scrie ca Amazon va onora in continuare toate comenzile primite prin intermediul milioanelor de dispozitive existente deja in casele cumparatorilor de pretutindeni, dar nu va mai vinde butoane Dash noi.

Costul acestor dispozitive de plastic adezive a fost redus, in vara lui 2016, de la 4,99 la 0,99 $, incercand sa determine mai multi cumparatori sa le adopte. Daca esti membru Amazon Prime, butonul are deja inregistrata cantitatea preferata si metoda de plata, deci comanzi produsul dorit extrem de rapid.

Utilitatea acestora a disparut in ultimii ani, in care casele sunt mai conectate ca niciodata (prin intermediul boxelor controlate vocal – capitol la care Amazon sta extrem de bine pe piata – sau al electrocasnicelor inteligente care au integrat un Dash Replenishment Service) si comandam orice ne dorim cu un singur click. „Butonul Dash a fost un pas incredibil in universul caselor conectate. Nu ne-am imaginat niciodata un viitor in care clientii sa aiba 500 de butoane in casele lor. Ne-am imaginat un viitor in care casa avea grija de ea insasi, refacand stocul de produse folosite zilnic, pentru ca locatarii ei sa nu se mai preocupe de asta”, explica Daniel Rausch (Vice-presedinte Amazon, omul care a sprijinit programul Dash de la lansare).

Comentariu ( 1 )

  1. […] si mai ieftine la domiciliu, a retururilor mai usoare, a abonamentelor si serviciilor de tipul Dash Replenishment, care ii determina pe 10% dintre britanici sa spuna ca vor cumpara mai putin din magazinele […]

Leave a reply