Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

PayU Romania: extinde-ti site-ul transfrontalier, in Africa de Sud, Cehia si India

Africa de Sud, Cehia si India sunt piete cu cresteri impresionante, asemanatoare Romaniei, iar o afacere online care s-ar extinde transfrontalier acolo ar avea de castigat, transmite PayU Romania, intr-un comunicat de presa. Comertul online in alte tari este sectorul care cunoaste cea mai mare crestere in economia digitala, pana in 2020 estimandu-se ca va atinge valoarea de 1 trilion $. Doua treimi din aceasta suma va veni din pietele emergente (America Latina, Europa, Africa, Asia si Orientul Mijlociu), iar datele companiei arata ca acum 1 din 4 plati online cu cardul se fac folosind carduri emise in strainatate. 4 din 10 comercianti online din Europa au de gans sa isi vanda produsele in alte tari, in 2018. La noi, aceasta extindere se poate face prin intermediul platformei PayU HUB si al echipelor locale.

Descoperiti mai jos mai multe detalii despre fiecare dintre cele 3 piete straine recomandate de PayU Romania:

  • Africa de Sud. 53% din populatie are acces la Internet, 16 milioane de persoane cumpara online, iar valoarea pietei e-commerce a ajuns la peste 3 miliarde $. 70% din populatie are conturi bancare, 47% are smartphone, iar 25% le utilizeaza pentru cumparaturi online. Majoritatea platilor online (61%) se fac prin card. Relatiile comerciale dintre Africa de Sud si Romania se dezvolta de la an la an (in 2017, exporturile de produse de acolo catre tara noastra s-au ridicat la peste 197 milioane €, +16% YoY; importurile din Romania catre Africa de Sud au fost depeste 35 de milioane €, +1% YoY).
  • Cehia. Este una dintre cele mai mature piete de comert electronic din Europa (si nr. 1 in Europa la procentul de bunuri tehnice/nealimentare vandute online – 41%), cu o valoare de piata dubla fata de Romania. 6,3 milioane de cehi fac e-shopping. Cumparatorii cauta mereu preturi competitive in alte tari, pentru electronice, haine, bijuterii, ceasuri si produse cosmetice. Similar cu piata din Romania, consumatorii prefera platea ramburs, la livrare (35%), la punctele de ridicare a coletelor (28%), online prin card (17%) si transferul bancar (11%).
  • India. A doua tara din lume ca populatie (1,2 miliarde de locuitori, dintre care 33% au acces la Internet si 24,6 milioane cumpara online). Este tara cu cea mai rapida crestere a pietei e-commerce din lume! In 2016 – 2017, peste 4 milioane de indieni au cumparat online transfrontalier (valoare totala = 7 miliarde $). Este a doua piata de smartphone-uri din lume, iar 55% dintre proprietarii de astfel de telefoane le folosesc la e-shopping. Metodele de plata folosite sunt variate (interfata de plati unificate/UPI, transfer bancar via Netbanking, card de credit/debit). Initiativa UPI, sustinuta de Guvern, domina platile digitale si permite tuturor persoanelor care detin un cont bancar sa transfere bani in timp real, pe dispozitive mobile: din totalul tranzactiilor UPI procesate prin PayU, 72,43% provin de pe site-uri de comert electronic.

Raspunde la aceasta intrebare