Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Olanda: starea e-commerce-ului in 2017 (raport)

olanda 2017

La un an de la raportul despre starea e-commerce-ului in Olanda, in 2016, ecommercewiki.org revine cu informatiile si cifrele despre anul incheiat acum cateva luni. In 2017, piata de comert online olandeza s-a extins in continuare (avand o cifra de afaceri de 22,5 miliarde €, cu 13% mai mult YoY), iar in 2018 se estimeaza ca CA din domeniu va fi de 25 miliarde € (cu 10,87% mai mult YoY). „The Netherlands: 2018 Ecommerce Report” (marca Ecommerce Foundation) noteaza ca in aceasta tara mica infrastructura logistica e puternic dezvoltata, iar consumatorii nu sunt mari cheltuitori.
Cateva cifre relevante din raport:

infographic key ecommerce fact

  • PIB-ul a crescut cu 2,64% YoY, fiind de 42.155 €/cap de locuitor
  • 96% din populatie foloseste Interntul
  • 16,4 milioane de olandezi (84% din populatie) au facut cumparaturi online
  • suma medie cheltuita online a fost de aproape 1.700 €
  • produsele cel mai bine vandute online sunt hainele (2,29 miliarde €), dar sectorul cu cea mai mare dezvoltare e al produselor de sanatate si infrumusetare (in total, s-au vandut produse in valoare de 9,7 miliarde €); in privinta serviciilor, biletele de avion si cazarile la hotel au adus in insemnat in jur de 3,39 miliarde € (in total, s-au vandut servicii in valoare de 12,7 miliarde €)
  • 24% dintre consumatori se documenteaza pe smartphone inainte de a cumpara ceva
  • 16% citesc review-uri despre un produs/retailer pe smartphone
  • cel mai popular marketplace a fost BOL.com (cu venituri de 950 milioane €)
  • 95% dintre olandezi au facut cumparaturi de la e-shop-uri din tara lor, 34% au facut cumparaturi transfrontaliere din EU, iar 29% au preferat tari non-EU (China ramanand cea mai populara destinatie)
  • 84% dintre tinerii de 14 – 20 de ani au facut cumparaturi online (achizitionand carti, jocuri, CD-uri sau DVD-uri)
  • 52% dintre cumparaturi se fac pe laptop, 33% pe desktop, apoi urmeaza smatphone-ul (28%) si tableta (24%)
  • metoda preferata de plata online e iDEAL (95%), urmata de cardul de credit (50%)
  • daca oferi livrare a doua zi, iti poti creste vanzarile cu 35%
  • 53% folosesc comparatoare de pret aproape de fiecare data cand cumpara online

Lasa un raspuns