Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Oamenii vor sa primeasca e-mail-uri utile, nu reclame

E-mail-urile pe care le trimit brand-urile clientilor ar trebui sa contina mai multe informatii si mai putine reclame, a descoperit un studiu efectuat in SUA, de catre Adobe, pe un esantion de 1.007 respondenti care detin un smartphone, majoritatea (57%) persoane de 35 – 64 de ani, femei si barbati in proportii egale, 22% dintre ei angajati in industria tehnologica. Asta isi doreste majoritatea respondentilor la sondajul disponibil pe slideshare.net – 40% adica.

Adobe-Improving-Brand-Emails-Sept2017

  • cea mai mare „felie” demografica care isi doreste informatie mai multa si mesaje promotionale mai putine este cea a persoanelor de peste 35 de ani (43%)
  • tinerii de 25 – 34 de ani, pe de alta parte, ar vrea sa vada in egala masura si mesaje personalizate (32%); si tot ei isi doresc in procentele cele mai mari sa poata cumpara un produs fara sa iasa din mesajul de e-mail primit si mesaje al caror continut sa includa si clipuri video si imagini mai interesante (ambele 14%)
  • cand vine vorba despre cele mai frustrant lucru la aceste mesaje, respondentii au spus ca li se pare cel mai enervant sa primeasca prea des mail-uri (40%), mesaje scrise prost (27%) sau in care li se recomanda produse de care nu sunt deloc interesati (24%)
  • tinerii de pana in 24 de ani urasc cel mai mult includerea in aceste mesaje a ofertelor deja expirate (12%)
  • cel mai enervant lucru la mesajele de acest gen citite pe smartphone este faptul ca nu sunt optimizate pentru mobile (au spus 21% dintre respondenti)
  • ofertele sunt principalul motiv pentru care clientii se aboneaza la e-mail-uri de marketing si respondentii sunt interesati si de oferte speciale si reduceri (62%) si mai ales cei de peste 35 de ani (66%)
  • o problema e si cat de des sunt trimise aceste mail-uri (17% dintre adultii chestionati au spus ca ar vrea sa primeasca zilnic mesaje de la banca proprie, 11% – de la compania de retail preferata si doar 8% – de la operatorul lor de telefonie)
  • cei mai receptivi la mesajele de marketing primite zilnic sunt adultii de pana in 24 de ani

Raspunde la aceasta intrebare