Oamenii vor sa primeasca e-mail-uri utile, nu reclame
E-mail-urile pe care le trimit brand-urile clientilor ar trebui sa contina mai multe informatii si mai putine reclame, a descoperit un studiu efectuat in SUA, de catre Adobe, pe un esantion de 1.007 respondenti care detin un smartphone, majoritatea (57%) persoane de 35 – 64 de ani, femei si barbati in proportii egale, 22% dintre ei angajati in industria tehnologica. Asta isi doreste majoritatea respondentilor la sondajul disponibil pe slideshare.net – 40% adica.
- cea mai mare „felie” demografica care isi doreste informatie mai multa si mesaje promotionale mai putine este cea a persoanelor de peste 35 de ani (43%)
- tinerii de 25 – 34 de ani, pe de alta parte, ar vrea sa vada in egala masura si mesaje personalizate (32%); si tot ei isi doresc in procentele cele mai mari sa poata cumpara un produs fara sa iasa din mesajul de e-mail primit si mesaje al caror continut sa includa si clipuri video si imagini mai interesante (ambele 14%)
- cand vine vorba despre cele mai frustrant lucru la aceste mesaje, respondentii au spus ca li se pare cel mai enervant sa primeasca prea des mail-uri (40%), mesaje scrise prost (27%) sau in care li se recomanda produse de care nu sunt deloc interesati (24%)
- tinerii de pana in 24 de ani urasc cel mai mult includerea in aceste mesaje a ofertelor deja expirate (12%)
- cel mai enervant lucru la mesajele de acest gen citite pe smartphone este faptul ca nu sunt optimizate pentru mobile (au spus 21% dintre respondenti)
- ofertele sunt principalul motiv pentru care clientii se aboneaza la e-mail-uri de marketing si respondentii sunt interesati si de oferte speciale si reduceri (62%) si mai ales cei de peste 35 de ani (66%)
- o problema e si cat de des sunt trimise aceste mail-uri (17% dintre adultii chestionati au spus ca ar vrea sa primeasca zilnic mesaje de la banca proprie, 11% – de la compania de retail preferata si doar 8% – de la operatorul lor de telefonie)
- cei mai receptivi la mesajele de marketing primite zilnic sunt adultii de pana in 24 de ani
Leave a reply