O firma poate detine 2 magazine online cu aceleasi produse, dar cu preturi diferite?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Din cate cunosc adaosul comercial nu este ingradit. O firma poate detine doua magazine fizice cu aceleasi produse (alimentare, confectii, electronice, etc.) un magazin in Dorobanti cu preturi mai mari si un magazin in Ferentari (zona Zabrauti) cu preturi mai mici. Acest lucru este posibil prin gestiuni separate pe fiiecare magazin.
In comertul online cum este posibil acest lucru, sa vand la pretul mai mic sau mai mare in functie de magazinul online de unde imi vine comanda? Cum se poate face? Este voie, …legal? Este o concurenta neloiala in comertul online?
Va multumesc.

Rezolvat 0
Chestiuni legale Organizare magazin online Nicolae Laurentiu 11 ani 4 raspuns 1732 vizualizari 0

Răspunsuri ( 4 )

    0
    2013-09-23T00:36:52+03:00

    Nu sunt 100% sigur, insa din ce-mi aduc aminte, daca ai firma in regim En-gros, gestiunea se tine la pret de intrare, deci logic da, e legal sa ai doua magazine cu aceleasi produse la preturi diferite atata timp cat poti vinde la 2 clienti acelasi produs la pret diferit. In cazul en-detail, habarnam, desi tind sa cred ca se poate atata timp cat gestiunile sunt total independente si nu sunt pe aceasi adresa. Concurenta neloiala? Cred ca asta tine de diferenta de pret.

  1. Am operat magazine (aceeasi nisa ) cu preturi diferite, nu am remarcat nici un impediment legal.

  2. Identic si la mine, am aceeasi gestiune pentru doua magazine care opereaza unul pentru local, iar celalalt pentru national, la preturi usor diferite.

  3. Atita vreme cit nu vinzi in pierdere cu vreunul din magazine, nu vad vreo problema daca pretul este oferit tuturor. (deci nu exista o discriminare de pret bazata pt un anumit tip de clienti – de ex. bulgari)
    Doar ca daca ai un pret pe un magazin si primesti o comanda – atunci trebuie sa o onorezi.

    Cel mai bun răspuns

Lasă un răspuns lui Serban Cristian

Browse