Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Nu incepe o afacere online, daca nu te-ai ocupat mai intai de aceste 7 lucruri!

O platforma e-commerce ca la carte poate insemna succesul pentru orice afacere online. Dar inainte de a-ti lansa propriul magazin online, trebuie sa ai in vedere ca totul porneste de la produse de calitate si un site pus la punct (care ofera vizitatorilor o experienta pozitiva si pe desktop, si pe mobil). De aceea, inainte de a da drumul site-ului tau e-commerce, trebuie sa ai in vedere 7 lucruri esentiale, citim pe entrepreneur.com:

  1. Foloseste o platforma e-commerce de calitate. Nu toate platformele sunt la fel, deci trebuie sa o alegi din start pe cea care se potriveste cel mai bine afacerii tale – si acum (la inceput), dar si pe viitor (cand te vei extinde). Ce trebuie sa ai in vedere? Cat de personalizabila e platforma aleasa, cate produse poti lista si ce fel de sistem de relatii cu clientii poti include.
  2. Include un sistem sigur de procesare a platilor. Astfel toti clientii tai se vor simti in siguranta achizitionadu-ti produsele si vor fi protejati de orice risc de securitate. Pe langa sistemul de procesare a platilor, nu uita sa oferi vizitatorilor tai cat mai multe variante de plata.
  3. Nu uita de un cos de cumparaturi virtual robust. Clientii trebuie sa gaseasca rapid ce cauta pe site, sa poata adauga usor produse in cos si acesta sa permita includerea mai multor produse (atat ca tip, cat si ca numar).
  4. Ai nevoie de o strategie SEO solida. Orice magazin e-commerce de succes trebuie sa-si optimizeze site-ul pentru motoarele de cautare, asigurandu-se ca are continut de calitate (la nivelul descrierilor de produs, a sectiunii de blog, etc.), pentru a ranka mai sus in SERPs.
  5. Ai nevoie de o strategie social media pusa la punct. Petru a ajunge la un public cat mai larg, brandul trebuie sa fie preent pe retelele sociale care i se potrivesc, unde sa isi promoveze activ si constant produsele (in mod organic si prin ad-uri platite).
  6. Website-ul trebuie sa arate si sa se miste bine. Site-ul e fata afacerii tale, deci asigura-te ca are un design profesionist, e usor de navigat, e responsive (ca sa arate bine pe orice dispozitiv) si se incarca rapid. Toate aceste elemente vor atrage vanzari mai multe, clienti mai fideli si o vizibilitate mai mare pe Internet.
  7. Ofera clientilor tot sprijinul de care au nevoie. Un factor critic pentru orice afacere digitala e relatia cu clientii: raspunde-le la intrebari/telefoane/mesaje/comentarii rapid si pertinent, oferindu-le infrmatii care sa ii ajute concret, nu generalitati.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply