10 ani de Retargeting Biz, in cifre
Compania romaneasca Retargeting Biz transmite, intr-un comunicat de presa, ca a aniversat 10 ani de la lansare. Demarat in 2013, de antreprenorul Rares Banescu, start-up-ul romanesc este acum o afacere internationala, cu echipe in 4 tari: Romania, Ungaria, Grecia si Bulgaria.
In cifre, cei 10 ani de Retargeting Biz au insemnat:
- 5,4 miliarde de newslettere si sute de mii de SMS-uri trimise
- 1,8 miliarde de recomandari de produse afisate
- 000 de reclame create pe Google, Facebook si Instagram, al caror buget total a depasit 120 milioane €
- compania a deservit clienti din 11 tari si a colaborat cu peste 400 de parteneri, la nivel national si international
„De-a lungul anilor am facut investitii substantiale, care ajung la ordinul milioanelor de euro. Majoritatea acestor investitii au fost directionate catre dezvoltarea tehnologiei care sta la baza platformei Retargeting, dar si catre latura umana a afacerii. Echipa noastra a fost si este in continuare esentiala pentru succesul inregistrat de-a lungul acestui deceniu”, explica Rares Banescu (foto, Fondator Retargeting Biz).
Initial, Retargeting Biz oferea pop-up-uri si e-mail-uri automate. Identificand nevoile din ce in ce mai complexe ale afacerilor online, platforma si-a extins functionalitatile, pentru a include functionalitati considerate acum ca indispensabile pentru orice magazin online:
- recomandari de produse pe site, bazate pe inteligenta artificiala (AI), care utilizeaza date comportamentale si istoricul de cumparaturi, pentru a oferi fiecarui utilizator o experienta de navigare unica si extrem de relevanta, pentru a-i incuraja actiunile, a creste timpul petrecut pe site, rata de conversie si valoarea medie a comenzii
- campanii de newsletter usor de creat, cu recomandari de produse personalizate si elemente dinamice (numaratori inverse, GIF-uri si clipuri video), pentru a creste ratele de click, conversie si retentie a clientilor
- o biblioteca extinsa de template-uri (+700) si un editor drag & drop, care face crearea de campanii posibila din doar cateva click-uri
- campanii de e-mail automate, trimise la momentul potrivit, care imbunatatesc experientele clientilor si ajuta la sporirea conversiilor
- crearea de reclame automatizate in Google, Facebook si Instagram, avand la dispozitie numeroase elemente grafice, pentru a le creste atractivitatea si performanta
- pop-up-uri atractive, campanii prin SMS si notificari push, care permit retailerilor online sa ajunga la clientii lor pe mai multe canale, maximizand astfel eficienta eforturilor lor de marketing
- informatii detaliate despre produse si tendinte de cumparare, precum si recomandari de preturi pentru a ajuta magazinele online sa profite la maximum de inventarul lor si sa-si creasca profitabilitatea
La un deceniu de la inceputul calatoriei sale, Retargeting Biz ramane dedicat misiunii sale de a ajuta magazinele online sa atinga succesul prin platforma sa de marketing all-in-one si asteapta cu nerabdare urmatorul deceniu de inovatie, expansiune si rezultate transformatoare. In 2023, Retargeting Biz estimeaza o cifra de afaceri care reflecta o crestere de aproximativ 5% fata de anul 2022, an in care a inregistrat o CA de peste 10 milioane de lei.
„Principalul nostru obiectiv strategic este consolidarea pozitiei in tarile unde activam deja. (…) Pe termen mediu si lung, investigam extinderea pe alte piete. Avem deja clienti mari in tari precum Serbia, ceea ce reprezinta o ocazie promitatoare pentru noi, pentru ca ar insemna nu doar accesarea unor noi segmente de clienti, ci si posibilitatea de a adapta si rafina serviciile noastre in functie de specificul local”, transmite Alina Mitrica (foto, CEO Retargeting Biz).
Comentariu ( 1 )
[…] 10 ani de Retargeting Biz, in cifre – ECOMpedia […]