Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

NETOPIA Payments: tranzactia medie online cu cardul a crescut cu 15%, in 2022

NETOPIA Payments transmitem intr-un comunicat de presa, ca valoarea medie a unei tranzactii online cu cardul a fost de 265 lei, in 2022 (in crestere cu 15% YoY). Compania se asteapta ca inflatia accelerata din ultima perioada sa tempereze tendinta romanilor de a face cumparaturi impulsive, in 2023, atat online, cat si in offline.

Cel mai utilizat procesator de plati electronice din Romania a inregistrat o crestere de 35% a tranzactiilor procesate in 2022 (fata de 2021) si isi mentine tendinta ascendent pentru al optulea an consecutiv. Tot anul trecut, compania a avut o medie de peste 3 milioane de tranzactii/luna, prin toate metodele de plata. In topul categoriilor de produse si servicii pentru care romanii au facut cel mai des plati electronice anul trecut s-au numarat utilitatile, serviciile financiare, produsele de mobilier, Fashion sau IT&C.

Cea mai aglomerata luna din punct de vedere al volumului de tranzactii procesate de NETOPIA Payments a fost luna noiembrie (cand a avut loc Black Friday). Tranzactiile online cu cardul din perioada Black Friday 2022 au crescut cu aproximativ 27% YoY. In ceea ce priveste dispozitivele preferate de romani pentru a face achizitii online, ca in fiecare an, smartphone-ul ramane in top. Anul trecut, procentul romanilor care au folosit telefonul mobil pentru a finaliza o achizitie online a fost de 72,2% (fata de desktop – cu 27,1% sau tableta – 0,7%).

Din punct de vedere demografic, in intervalul de referinta, femeile au fost mai inclinate sa faca achizitii online, in procent de 52,4%, fata de barbati (unde procentul a fost de 47,6%). Segmentul de varsta cu cel mai ridicat nivel de achizitii online a fost cel de 35-44 ani (25,52%), urmat indeaproape de 25-34 de ani (22,46%), 45-54 de ani (20,91%), 18-24 de ani (14,33%), 55-64 de ani (9,27%) si 65+ de ani (7,51%). In topul oraselor in care s-au realizat cele mai multe tranzactii online au fost Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov, Timisoara si Ploiesti.

„Pentru NETOPIA Payments, 2022 a fost reprezentat puternic de cresterea portofoliului de clienti, unde am observat o crestere de 20% fata de anul precedent. In ceea ce priveste evolutia tranzactiilor online cu cardul in 2023, estimam o crestere procentuala peste media pietei, asa cum a fost, de altfel, si anul trecut”, transmite Horia Grozea (foto, Director Sales & Business Development, NETOPIA Payments). In prezent, 24.000 de afaceri din industria e-commerce proceseaza platile prin serviciile oferite de companie.

Obiectivele de business ale companiei pentru anul 2023 includ alinierea la trendurile internationale si lansarea de noi metode de plata, precum buy now pay later/BNPL. De asemenea, compania isi propune sa continue dezvoltarea solutiilor si extinderea optiunilor de plata pentru a oferi comerciantilor, dar si clientilor finali o experienta de plata online si offline prin SMS cat mai confortabila, sigura si rapida. Un alt obiectiv pentru anul acesta este si imbunatatirea gradului de satisfactie a clientilor precum si cresterea loialitatii prin serviciul propriu de suport clienti, pe toate ariile: comercial, financiar si tehnic.

Leave a reply