In 2023, 51% dintre consumatori vor cumpara majoritatea produselor online (studiu)
Majoritatea consumatorilor ingrijorati de inflatie prioritizeaza valoarea, nu loialitatea vizavi de un brand. Anul acesta, 51% dintre consumatori vor cumpara majoritatea produselor online, pentru a economisi bani, informeaza chainstoreage.com. Asta a descoperit a doua editie a sondajului „Consumer Preferences in the Digital-First Economy”, marca Mirakl, efectuat pe un esantion de 9.600 de consumatori din intreaga lume (SUA, Brazilia, Danemarca, Norvegia, Suedia, Tarile de Jos, Marea Britanie, Franta, Spania, Germania, Italia, Polonia, Turcia, Japonia, Singapore si Australia).
Ce mai noteaza raportul amintit:
- 43% dintre respondentii din intreaga lume nu mai cumpara de la anumiti retaileri din cauza ca au crescut preturile
- doar 22% dintre respondenti spun ca vor continua sa cumpere de la brandurile in care au incredere, indiferent de pret
- 86% dintre americani spun ca inflatia i-a determinat sa caute preturi mai mici, cand fac shopping, iar 71% se asteapta sa cumpere mai multe produse de pe Interent, in urmatoarele 12 luni
- nu doar inflatia, ci si stocurile incomplete ii determina pe cnsumatori sa se orienteze spre e-commerce – 53% dintre respondentii americani spun ca produsele cautate de ei au lipsit mai des din stoc, in ultimele 6 luni, iar cand se intampla asta intr-un magazin fizic, jumatate dintre ei il cauta (foarte) des online; daca gasesc ce cauta, 71% intra direct pe Internet data viitoare cand au nevoie de respectivul produs
- in 2022, 46% dintre americani au facut shopping online pe marketplace-uri, cu 10% mai mult fata de 2021
- 77% dintre respondentii globali cred ca un marketplace e cel mai convenabil mod de a face achizitii digitale (+10% YoY); 3 din 5 (60%) isi doresc ca retailerii lor preferati sa aiba un marketplace online
- caracteristicile cele mai cautate in cazul unui marketplace online sunt programele de loialitate pentru membri (41%), pop-up-urile in-store care le permit consumatorilor sa vada produsele fizic (28%), integrari de achizitie cu aplicatiile social media (20%) si o selectie personalizata de a influencerii pe care ii urmaresc (19%)
Comentariu ( 1 )
Raportul pare incurajator pentru piata de ecommerce, sa speram ca se si materializeaza.