Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Netflix si Google integreaza continut shoppable in serialul „Emily in Paris”

Serviciul de streaming online Netflix vrea sa monetizeze si mai mult versiunea cu reclame a abonamentului sau si a batut palma cu Google, in acest sens. Marketingdive.com anunta ca cele doua companii au semnat un parteneriat in urma caruia Netflix va integra continut shoppable in serialul „Emily in Paris” (lansat in 2020 si ajuns la sezonul 4, care a debutat pe 15 august). Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment pop-up, in Los Angeles.

Cu ajutorul tehnologiei Google Lens, serviciul de streaming va permite privitorilor sa cumpere piese vestimentare similare cu cele vazute pe ecran via Shop with Google, scanand cu ajutorul telefonului mobil tinutele purtate de protagonista interpretata de Lily Collins. Ideea va fi promovata in reclame de 15 secunde, difuzate pe Netflix. Google este si sponsor titular al acestui al patrulea sezon al comediei romantice episodice.

Netflix nu este la prima incercare de a vinde produse prin intermediul productiilor proprii: a mai avut campanii de marketing care au promovat Geico prin intermediul animatiei „Leo”, Domino’s Pizza prin intermediul serialului „Stranger Things” si Old Spice via „The Witcher”. Dar noua campanie va ajunge la mai multi consumatori decat anterioarele: in Q2 2024, Netflix si-a crescut cu 34% YoY numarul de abonati care folosesc varianta cu reclame a serviciului de streaming, care costa 6,99 $/luna, in SUA.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply