Ne surprindem clientii sau le spunem de cadouri?
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Care credeti ca este cea mai buna varianta din punctul vostru de vedere ( atat ca intreprinzatori cat si ca, clienti) , sa oferim cadouri la achizitionarea unu produs, zicandu-le acestora de cadou sau o data cu produsul comandat sa le trimitem si cadoul, sa i surprindem ?
Deschis
0
Customer Service & Sales
9 ani
1 raspuns
1071 vizualizari
0
raspuns ( 1 )
Nu iti pot spune care e cea mai buna varianta, nici nu cred ca exista un raspuns care sa nu inceapa cu “depinde”, insa am incercat ambele variante pe mai multe magazine si concluziile sunt urmatoarele:
a) Daca anunti clientul de cadou inainte ca acesta sa faca comanda – iti creste rata de conversie, clientul se bucura de cadou, de indata ce ai oprit campania totul revine la normal. Este o campanie cu efect pe termen scurt/mediu.
b) Daca il suprinzi cu livrarea cadoului impreuna cu produsele comandate ai sanse bune sa transformi un cumparator intr-un client fidel, efectele pozitive imediate sunt mai “subtiri” dar se simt pe termen mai lung desi sunt greu de masurat.
Pentru a alege una din cele doua variante cred ca trebuie intai sa te hotarasti daca vrei sa te ajute la achizitia de clienti sau la “fidelizarea” celor deja existenti.