Ne surprindem clientii sau le spunem de cadouri?

Intrebare

Care credeti ca este cea mai buna varianta din punctul vostru de vedere ( atat ca intreprinzatori cat si ca, clienti) , sa oferim cadouri la achizitionarea unu produs, zicandu-le acestora de cadou sau o data cu produsul comandat sa le trimitem si cadoul, sa i surprindem ?

Topic deschis 0
Customer Service & Sales Vali 3 ani 1 raspunsuri 58 vizualizari Junior 0

raspunsuri ( 1 )

  1. Nu iti pot spune care e cea mai buna varianta, nici nu cred ca exista un raspuns care sa nu inceapa cu “depinde”, insa am incercat ambele variante pe mai multe magazine si concluziile sunt urmatoarele:
    a) Daca anunti clientul de cadou inainte ca acesta sa faca comanda – iti creste rata de conversie, clientul se bucura de cadou, de indata ce ai oprit campania totul revine la normal. Este o campanie cu efect pe termen scurt/mediu.
    b) Daca il suprinzi cu livrarea cadoului impreuna cu produsele comandate ai sanse bune sa transformi un cumparator intr-un client fidel, efectele pozitive imediate sunt mai “subtiri” dar se simt pe termen mai lung desi sunt greu de masurat.
    Pentru a alege una din cele doua variante cred ca trebuie intai sa te hotarasti daca vrei sa te ajute la achizitia de clienti sau la “fidelizarea” celor deja existenti.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.