Mokka (liderul BNPL din CEE) a incheiat un parteneriat cu F64.ro
Mokka – liderul platilor online de tipul buy now pay later/BNPL (in traducere, „cumperi acum, platesti mai tarziu”) din Europa Centrala si de Est/CEE – a devenit partenerul F64.ro, anunta cea dintai companie, intr-un comunicat de presa. F64.ro a introdus aceasta metoda alternativa de plata la finalul anului 2022, pentru a oferi o facilitate in plus clientilor sai.
„Am implementat modalitatea de plata Mokka exact cand s-a dat startul cumparaturilor pentru sarbatorile de iarna, in luna decembrie a anului trecut. Ne-am dorit ca astfel sa sprijinim clientii sa poata achizitiona mai usor produsele preferate, intr-o perioada in care, de obicei, cheltuielile sunt mai mari. Prin intermediul Mokka le oferim clientilor nostri o metoda de plata alternativa, flexibila, care permite finantarea cumparaturilor in rate egale, alese in functie de preferinte, de la 6 la 24 de luni. Parteneriatul cu Mokka face parte din strategia noastra de a oferi marii familii a clientilor nostri o experienta de shopping cat mai placuta, moderna si confortabila”, transmite Claudia Tudor (Deputy General Manager F64).
„Tot mai multi retaileri devin interesati de solutiile de crestere bazate pe tehnologii financiare performante datorita avantajelor lor evidente atat pentru business-uri online, cat si offline. Mentionez doar cateva dintre acestea: cresterea traficului, reducea numarului celor care renunta la cosul de cumparaturi si sporirea valorii medii a tranzactiilor. Iar pentru clienti posibilitatea de a cumpara acum si de a plati mai tarziu produsele sau serviciile achizitionate transforma radical experienta de shopping si o aduce in secolul 21”, completeaza Marius Costin (foto, CEO regional Mokka).
Compania FinTech Mokka a introdus serviciul BNPL in Romania acum 2 ani. Operand deja in Polonia si (din acest an) si in Bulgaria, Mokka este partenerul unor retaileri importanti de pe piata, ca CCC, Reserved, Cropp, Mohito, House si Sinsay, Lensa, MegaDepot, lantul de service-uri Radacini, BMall sau Humanic.
Rezultatele unui studiu realizat de Research and Marketers arata ca industria BNPL a inregistrat o ascensiune puternica in ultimele patru trimestre, la nivel global, datorita cresterii gradului de penetrare a comertului electronic si a diminuarii impactului masurilor cauzate de pandemia COVID-19. Aceeasi sursa estimeaza ca adoptarea platilor BNPL se va aprecia constant, inregistrand o rata de crestere anuala compusa (CAGR) de 25% in perioada 2022-2028. Valoarea bruta a marfurilor BNPL la nivel global va creste de la 426,2 miliarde $ (in 2021), pana la 2.341,1 miliarde $ (in 2028).
Comentariu ( 1 )
[…] importante si al unor retaileri de top, ca CCC, Reserved, Cropp, Mohito, House si Sinsay, F64, Lensa, MegaDepot, lantul de service-uri Radacini, BMall si […]