Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

eMAG.ro: analiza comportamentului clientilor online, de Sarbatori

Consumatorii prefera solutii care le ofera mobilitate si libertatea de a-si planifica timpul asa cum isi doresc, a confirmat o analiza realizata de eMAG, in randul celor peste 8 milioane de clienti pe care ii are in regiune, dupa incheierea sezonului de shopping de iarna. Plaforma digitala – care e activa in Romania, Ungaria si Bulgaria – anunta, intr-un comunicat de presa, ca, in decembrie 2022, pe eMAG s-au plasat mai ales comenzi de pe telefonul mobil (mai ales in intervalul 10:00-15:00): 78% dintre clientii din Romania, 72% dintre bulgari si 61% dintre clientii din Ungaria au cumparat de pe smartphone.

In ce priveste pregatirile pentru Sarbatori, clientii din Bulgaria au fost cei mai grabiti, iar ziua in care au plasat cele mai multe comenzi a fost 6 decembrie. Si ungurii au vrut sa elimine orice stres legat de cumparaturi, astfel ca cea mai aglomerata zi de shopping a fost 12 decembrie. In Romania, unde s-au bazat pe livrarea rapida prin intermediul abonamentului Genius, consumatorii au plasat comenzile mai tarziu, cele mai multe inregistrandu-se cu 6 zile inainte de Craciun.

Peste 22.000 de selleri care vand pe eMAG au inregistrat comenzi in decembrie, in cel putin una dintre cele 3 tari amintite. Peste 2.200 dintre acesti vanzatori au avut comenzi si dintr-o alta tara decat cea de rezidenta. Totodata, peste 220.000 de comenzi din oferta sellerilor au fost livrate de eMAG, direct din hubul logistic de la Joita, prin serviciul de fulfilment.

„Sezonul cumparaturilor de iarna a reconfirmat faptul ca, indiferent ca vorbim despre clientii din Romania sau despre cei din Bulgaria sau Ungaria, cu totii prefera solutiile de shopping care le simplifica viata. Ofertele speciale, livrarea rapida si mobilitatea sunt comune celor 8 milioane de clienti ai nostri care au ales sa cumpere de pe eMAG produse din toate categoriile, de la cadouri pentru cei apropiati pana la bauturi sau produse pentru curatenia casei. Acestia au profitat si de preturile bune pe care le-au gasit in campaniile de reduceri, dar si de gama variata, alegand dintr-un singur loc, toate articolele de care au avut nevoie”, transmite Irina Pencea (foto, Chief Marketing Officer eMAG).

Cea mai complexa comanda (in valoare de  60.499 de lei) a fost plasata din Romania si a cuprins 285 de produse: bauturi, ingrijire personala si machiaj, hrana uscata, produse de ingrijire a casei, produse de igiena, un aparat electrocasnic mare, un parfum si un aparat electrocasnic mic. Din Ungaria a fost plasata o comanda de 50 de produse (cu o valoare de 46.622 de lei), care a inclus bauturi, carti si articole de divertisment, hrana uscata, textile pentru casa, produse de igiena, articole de birotica, jucarii, articole sportive. Cea mai mare comanda din Bulgaria a cuprins 38 de produse (in valoare de 23.105 de lei) si a inclus imbracaminte pentru femei si barbati, genti si accesorii.

Leave a reply