Mobilpay – Google Analytics problem

Intrebare

Salut.

Am observat ca nu se inregistreaza in analytics comenzile procesate prin mobilpay, si anume.

Mai demult am adaugat mobilpay la referral exclusion pentru ca se duplicau sesiunile. Din ce am inteles din recomandari (chiar si pe pagina google scrie) – este ok aceasta actiune pentru a nu altera datele din analytics.

In mod normal, analytics ar trebui sa preia userul cand se intoarce in pagina de “thank you” si sa-i atribuie conversia canalului de pe care a venit.

Sa fie oare din cauza acelui “filtru” sau e o alta problema? Mersi.

Topic deschis 0
Web analytics advanced Web analytics basics Alex FNK 1 an 1 raspunsuri 101 vizualizari Junior 1

raspunsuri ( 1 )

  1. citeste aici: https://ecompedia.ro/tag-uri/cross-domain-tracking

    Si da, acel filtru afecteaza ceea ce vezi, insa ceea ce crezi ca ar trebui sa vezi tot nu ar fi bine, bine este sa implementezi un cookie ce se transfera de la un domeniu la altul.

    Daca userul vine din Adwords (deci tu cheltui bani) se duce in MobilPay sa plateasca si revine la tine pe Thank You Page, pe ce canal media ar fi corect sa atribui comanda? Pe MobilPay sau pe Adwords?

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.