Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Mighty, platforma unde copiii au propriile magazine online

 

Start-up-ul american Mighty este un fel de Shopify pentru copii, care isi pot deschide propriul magazin e-commerce, pentru a-si castiga primii bani, citim pe techcrunch.com. Platforma a fost fondata de Ben Goldhirsh si Dana Mauriello, in 2020, la Los Angeles. Si conceptul central are la baza experienta fondatorilor.

Goldhirsh, care traieste in Costa Rica, se temea ca fetele lui vor ramane in urma colegilor din State, la capitolul educatie, asa ca – dupa orele facute la o scoala de doar 6 elevi – a inceput sa le invete si acasa, folosind diferite platforme online. Pentru ca reactia lor nu a fost deloc una pozitiva (carui copil ii place ca, dupa scoala, sa faca ore suplimentare?), Goldhirsh le-a incurajat sa-si vanda pe Internet bratarile pe care le creau, pentru a invata matematica, cum sa faca un plan de afaceri si marketing.

Ideea a functionat, asa ca le-a sugerat si prietenilor aceasta metoda de invatare prin intermediul unui proiect online, pentru copiii lor. Acum, start-up-ul pe care Goldhirsh il aseamana cu „un stand de limonada din secolul XXI” are 3.000 de „mici CEO”, iar interesul aratat de acestia nu este surprinzator: copiii isi petrec din ce in ce mia mult timp online, iar cei de pana in 14 ani nu pot gasi prea usor un job care sa ii invete ce inseamna sa iti castigi propriii bani. Investitorii sunt si ei de aceeasi parere: Mighty a primit recent o investitie de 6,5 milioane $.

Magazinele online de pe platforma sunt destinate copiilor care vor sa faca bani ocazional, dar multi membri au un spirit antreprenorial puternic si se tin de treaba. Multi sunt frustrati, de exempu, ca nu pot vinde pe Mighty produse homemade, ci doar sepci, stickere si genti customizabile facute de partnerul de productie al platformei (Printful, care le trimite apoi clientului final) sau produse facute de artizani globali (printr-un parteneriat cu marketplace-ul Novica). „Clientii nostri vor mai mult de la noi”, spune Goldhirsh. De aceea, pe viitor situatia se va schimba si micii antreprenori vor putea vinde produse si servicii proprii.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply