Mezoni.ro: cifra de afaceri mai mare cu 33% YoY, in 2021
Pentru magazinul online cu mobilier si decoratiuni Mezoni.ro, anul 2021 a insemnat o crestere a cifrei de afaceri cu 33%, plus realizarea unor proiecte ambitioase (precum intrarea pe piata din Ungaria). Retailerul Home & Deco transmite, intr-un comunicat de presa, ca a avut vanzari B2B si marketplace cu 30% mai mari, fata de 2021.
„Contextul pandemic a fost favorabil pentru noi, magazinul online Mezoni.ro avand o crestere de 40% la nivel de business. De aceea, in continuare ne vom concentra pe dezvoltarea strategiei de brand awareness, dar si pentru consolidarea pozitiei in piata”, transmite Raluca Szanto (foto, Chief Comercial Officer Mezoni).
Spre deosebire de anii anteriori, in 2021, pe site au fost adaugate mai multe produse din categoria de mobilier si accesorii pentru dormitor. Pe viitor, Mezoni.ro doreste sa mearga in aceeasi directie, deoarece cumparatorii de produse Home & Deco fie lucreaza de acasa, fie se bucura de refugiul personal dupa o zi grea si vor sa-si faca casele mai atractive. „Principala categorie de focus o reprezinta articolele destinate dormitorului, in special somnului, cat si a celor de birou. Vom investi mai mult in dezvoltarea brandului propriu, prezent in categorii precum: scaune de birou, covoare si canapele”, mai spune Raluca Szanto.
Printre cele mai ravnite produse din portofoliul Mezoni.ro se numara canapelele, scaunele de birou, covoarele, dar si obiectele de decor, ustensilele de bucatarie si masa si alte articole de lifestyle. Per total, piata digitala europeana din segmentul Home & Deco nu da semne de incetinire; dimpotriva, acest sector va creste, conform estimarilor, cu peste 200%, in 2022.
Leave a reply