H&M vinde online in India si pe platforma e-commerce AJIO.com
Retailerul e-commerce indian AJIO a anuntat un parteneriat cu H&M: produsele pentru femei, copii si casa ale brandului suedez vor fi disponibile in India si pe platforma AJIO.com, anunta economictimes.indiatimes.com. Miscarea intareste prezenta online a retailerului european (care are 62 de magazine offline in India si vinde si pe website-ul propriu), in timp ce ajuta platforma amintita sa isi creasca portofoliul international.
„In ultimii 2 ani, am impins mai departe orizontul modei, pentru a aduce cele mai bune branduri internationale pe AJIO. Lansarea H&M pe AJIO nu numai ca imbogateste diversitatea stilurilor disponibile pe platforma, ci simbolizeaza si angajamentul nostru de a le oferi clientilor nostri cele mai noi branduri si tendinte globale”, a transmis Vineeth Nair (CEO AJIO.com), intr-un comunicat de presa citat de sursa amintita.
„La H&M, angajamentul de a face moda disponibila tuturor se afla in centrul a tot ceea ce facem. De aceea, ne-am angajat intr-un parteneriat strategic cu AJIO, care ne amplifica misiunea de a face moda de inalta calitate accesibila tuturor”, a completat Yanira Ramirez (Country Sales Manager, H&M India).
H&M va lansa pe platforma e-commerce asiatica o colectie de peste 10.000 de articole de imbracaminte pentru femei, barbati, copii, plus decoratiuni pentru casa. Preturile acestor produse vor incepe de la 399 rupii indiene (echivalentul a 3,27 €). AJIO este detinut de Reliance Retail; fondata in 2006, compania este cel mai mare retailer din tara asiatica, ca venituri (si are o evaluare de 100 miliarde $).
Leave a reply