Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Macromex a investit 500.000 € in platforma B2B Bocado.ro

Macromex (lider in industria de produse alimentare din Romania pe segmentul de produse congelate si refrigerate) anunta, intr-un comunicat de presa, ca a investit 500.000 € in Bocado.ro: platforma e-commerce dedicata aprovizionarii HoReCa, lansata in octombrie 2021. In primele trei luni de la lansare, peste 2.000 dintre clientii Macromex si-au facut cont pe Bocado.ro, iar 30% dintre acestia au mutat intregul proces de achizitie online. Rezultatul este eficientizarea procesului de aprovizionare, comenzile putand fi plasate 24/7. Astfel, Macromex a obtinut o reducere semnificativa a costului de preluare a comenzilor, de 5 ori mai mic fata de procesul similar realizat offline.

„Ne-au trebuit mai mult de 2 ani  sa ajungem la forma actuala a platformei Bocado.ro astfel incat sa fie una dintre putinele solutii de aprovizonare online adaptate la specificul comertului B2B si, mai ales, la particularitatile HoReCa, oferind o experienta personalizata clientului si eficientizand intregul proces de aprovizionare”, transmite Albert Davidoglu (foto, CEO Macromex).

Platforma a fost dezvoltata astfel incat sa asigure clientilor HoReCa rapiditate in plasarea comenzilor de aprovizionare: platforma este un agent digital aflat non-stop la dispozitia clientului, oferind mereu informatii actualizate despre produsele oferite. Contul se creeaza rapid, informatiile fiind partial precompletate prin integrarea cu baza de date ANAF. Odata creat contul, clientul are acces direct la stocul real disponibil, preturi actualizate, informatii logistice detaliate (gramaj pe produs, ambalare pe bax, cantitate minima de comanda, greutatea totala a produselor adaugate in cos), ajutor in calcularea costului per portie (respectiv per kilogram), estimarea valorii finale a comenzii, precum si asistenta dedicata din partea unui agent Bocado.ro. De asemenea, platforma ofera clientilor o buna vizibilitate asupra situatiei financiare, punand la dispozitie in timp real istoricul facturilor, situatia la zi a platilor si ziua planificata de livrare, in functie de geolocalizarea clientului.

Pana in prezent, cele mai multe comenzi au fost plasate pentru categoriile semipreparate, carne, legume si fructe, produse de brutarie si patiserie, urmate de produse lactate si vegetale. Media comenzii este 1.000 de lei, iar gradul de recurenta al comenzilor s-a mentinut odata cu trecerea acestora in online, variind in functie de specificul fiecarui business. Cei mai multi utilizatori sunt din Bucuresti, urmati de clientii din Cluj-Napoca, Brasov, Constanta si Iasi.

„Cel mai apreciat avantaj al produselor noastre este gradul lor de pregatire. De aceea legumele curatate, taiate, produsele semipreparate sau sous-vide, produsele de brutarie si patiserie sunt printre cele mai bine vandute, aducand economii importante de timp, reducerea pierderilor, cresterea productivitatii si necesita un numar mai mic de resurse umane in orice bucatarie profesionala”, a mai explicat Albert Davidoglu.

Pentru 2022, Macromex isi propune sa continue investitiile in dezvoltarea platformei Bocado.ro, integrand oferte personalizate, produse exclusive, precum si solutii dedicate clientilor cu un anumit specific – pizzerii, patiserii, bistro-uri, etc. Estimarile arata ca aceste linii de dezvoltare vor atrage peste 2.000 de clienti activi (cu comenzi constante) si 40% dintre comenzile totale plasate de HoReCa, generand afaceri de 10 milioane €.

Leave a reply