MerchantPro: crestere medie de 53% a valorii si numarului comenzilor, in ianuarie-iunie 2020
Numarul comenzilor efectuate la magazinele online de pe MerchantPro, a crescut cu 44% in primele sase luni din an, iar valoarea comenzilor a crescut cu 62% fata de perioada similara a anului trecut, anunta platforma locala SaaS de e-commerce, intr-un comunicat de presa. Cu alte cuvinte, cresterea medie a celor doua a fost de 53%. Dinamica din starea de urgenta s-a mentinut si a continuat trend-ul ascendent, semn ca schimbarea de comportament a retailerilor si clientilor este profunda, iar migrarea spre achizitiile online este o masura luata pe termen lung, nu doar in timpul pandemiei COVID-19.
La nivelul celor aproximativ 1.500 de magazine din Romania active pe platforma MerchantPro, in aceasta perioada de 6 luni valoarea medie pe comanda a crescut cu 12%. Doar in luna iunie numarul tranzactiilor a crescut cu aproximativ 50% YoY, iar din perspectiva valorica, dinamica este mult mai mare – cresterea este 95% fata de iunie 2019! Se remarca o dinamica speciala si in evolutia cifrelor de la saptamana la saptamana, in perioada 15-21 iunie cresterea fiind de 182% YoY.
„Am urmarit cu atentie evolutia de la saptamana la saptamana incepand cu luna martie, iar tendinta generata de pandemie a devenit noua normalitate: cumparaturile online nu mai sunt un comportament fortat de context, ci adoptat de un segment tot mai mare de clienti. Cifrele arata o schimbare profunda si o migrare pe termen lung catre online, atat din partea clientilor (comportament reflectat de numarul si valoarea comenzilor), cat si din partea retailerilor (numarul magazinelor noi de pe platforma fiind intr-o crestere permanenta)”, a precizat Arthur Radulescu (foto, Fondator ShopMania Net, compania care administreaza MerchantPro). „Functionalitatile pe care le-am introdus, in special cele orientate catre administrarea vanzarilor multichannel, integrarea cu eMAG Marketplace si modulele de management multi-warehouse, au avut un impact pozitiv semnificativ la nivelul interesului retailerilor offline, in ceea ce priveste platforma MerchantPro, dar si in randul clientilor mai vechi, care au avut nevoie de suport pentru dezvoltarea business-ului in noile conditii de piata”, a completat acesta.
Magazinele online active care utilizeaza platforma MerchantPro in Romania au listate un numar total de peste 5 milioane de produse. Compania a terminat anul 2019 cu o cifra de afaceri de 500.000 €, in crestere cu 15% YoY.
Leave a reply