Marks & Spencer a avut cu 4,8% mai multe vanzari online, in ultimul an fiscal
Retailerul Marks & Spencer (M&S) a anuntat o crestere de 4,8% YoY a vanzarilor online, in ultimul an fiscal (incheiat pe 1 aprilie 2023), citim pe internetretailing.net. In total, M&S a vandut pe Internet produse in valoare de 1,2 miliarde £. Suma reprezinta 22% din totalul vanzarilor internationale de imbracaminte si produse pentru casa (care au fost mai mari cu 11,5% YoY, totalizand 3,72 miliarde £).
In cele 52 de saptamani din anul fiscal recent incheiat, retailerul britanic a avut venituri mai mari cu 9,6% (pana la suma de 11,9 miliarde £), comparativ cu anul fiscal anterior. Ce a mai crescut? Numarul de vanzari click & collect (cu 20% YoY), de utilizatori activi ai aplicatiei proprii (care sunt cu 40% mai multi fata de anul trecut, adica 4,3 milioane de persoane) – in care peste o treime dintre clienti au plasat comenzi – si de membri ai programului de loialitate Sparks.
„Vanzarile au crescut in magazine si online, sprijinite de dezvoltarea achizitiilor click and collect, de numarul de utilizatori activi ai aplicatiei si de programul de loialitate Spark, demonstrand puterea modelului nostru omnichannel”, a transmis Stuart Machin (CEO Marks & Spencer).
Leave a reply