Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marketplace-ul Otto.de trece printr-o criza si pierde lunar sute de selleri

Acum 4 ani, Otto si-a deschis website-ul e-commerce vanzatorilor terti, in speranta de a castiga o „felie” mai mare din piata e-commerce germana (care este dominata de competitorul Amazon si unde 55% dintre cumparaturile online au loc pe smartphone).

Acum mai putin de un an, CEO-ul Marc Opelt explica faptul ca acest model de platforma este principalul motor de crestere al magazinului e-commerce, care genereaza in jur de o treime din venituri. Asta desi in anul fiscal 2023/2024 plin de succes, veniturile au scazut cu -8% YoY (pana la 4,2 miliarde €), pe Otto.de. 

La inceput, compania a avut succes cu noul marketplace, dar acum Otto.de trece printr-o criza, anunta ecommercenews.eu (citand publicatia germana Handelsblatt). Din cauza cresterii masive a tarifelor si comisioanelor aplicate (de la 39,9 €/luna, la 99,9 €/luna), disputelor cu vanzatorii online parteneri si a schimbarilor interne, compania cu sediul in Hamburg ar fi pierdut 1.178 de conturi de selleri, in ultimele 5 luni.

Otto a confirmat plecarile, dar neaga cifra si a transmis publicatiei Handelsblatt ca doar 500 de vanzatori online si-au inchis conturile, de la marirea taxelor, in aceasta primavara.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply