Comertul online olandez, in prima jumatate din 2024 = 17,5 miliarde € (infografic)
In primele 6 luni din acest an, consumatorii din Tarile de Jos au cheltuit 17,5 miliarde € pe cumparaturi digitale, anunta ecommercenews.eu, citand datele din raportul „Thuiswinkel Markt Monitor”. Suma inseamna o crestere de 6% comparativ cu aceeasi perioada din 2023, dar se datoreaza achizitiei de mai multe servicii (+13% YoY), pentru ca numarul de produse cumparate de olandezi a scazut (cu 4% YoY).
Raportul amintit a observat ca aproape o treime dintre cumparaturile cu amanuntul au loc pe Internet. In total, in perioada ianuarie-iunie 2024, consumatorii au facut 173 de milioane de achizitii, cu 2% mai putin YoY. In schimb, olandezii au cumparat mai multe asigurari de sanatate si bilete pentru evenimente.
Numarul de achizitii transfrontaliere a fost mai mare cu 6% fata de primul semestru din 2023 si a fost de 20,3 milioane. Preferatele consumatorilor din Tarile de Jos? Platformele din China, unde s-au cheltuit cu 16% mai multi bani ca in S1 2023 (si, in total, s-au facut 6 milioane de achizitii, cu o valoare medie de 41 €). Desi numarul de achizitii via smartphone a atins un platou, „felia” reprezentata de acestea din totalul cumparaturilor e-commerce a fost de 28% (+3% YoY), mai noteaza raportul amintit anterior.
Comentariu ( 1 )
[…] cercetare marca Thuiswinkel.org). Thuiswinkel.org a mai descoperit recent ca olandezii au cheltuit 17,5 miliarde € pe cumparaturi digitale (+6% YoY), in special pe […]