Carrefour investeste masiv in alimentele online
Pana in 2022, Carrefour si-a propus o strategie care include 4 elemente, citim pe retailanalysis.igd.com:
- va simplifica organizatia, taind 2.400 de job-uri (de la sediul central francez), fiind deschis parteneriatelor (ca recent anuntatul accord cu Tencent in China, unde compania vrea sa se impuna pe piata online nde Auchan a atut palma cu Alibaba)
- va investi 2,8 miliarde € in urmatorii 5 ani (de 6 ori mai mult ca acum) in inovatiile digitale si omnichannel, mai ales in Franta, unde livrarea la domiciliu va fi extinsa in 26 de orase franeze pana la final de an, iar cea intr-o ora va fi disponibila in 15; va extinde serviciul Click & Collect in peste jumatate dintre magazinele proprii pana in 2019; isi propune ca, pana in 2022, sa vanda online alimente in valoare de 5 miliarde € (tinta care va fi atinsa cu ajutorul lansarii unui brand online unic, fr, in 2018)
- va lucra la competitivitate si productivitate, investind 2 miliarde €/an in acest sens
- isi va modifica oferta, axandu-se pe promovarea alimentelor de calitate, accesibile oriunde, la un pret rezonabil; compania isi doreste ca, pana in 2022, sa aiba vanzari de alimente proaspete de 3 ori mai mari decat cele ale bunurilor de larg consum, vanzari de alimente organice de 5 miliarde € si o treime din vanzari sa fie produse marca proprie
Leave a reply