Marea Britanie: pana in 2022, online se va vinde mai multa imbracaminte decat offline (raport)
Conform unui raport marca Retail Economics si Eversheds Sutherland, in Marea Britanie, vanzarile online de imbracaminte au crescut cu 2,7 miliarde £ in timpul pandemiei COVID-19, dar vanzarile totale au fost mai mici cu 9,6 miliarde £. Rezultatul orientarii masive spre e-commerce, din ultimele 18 luni? Achizitiile online de produse Fashion le-ar putea depasi pe cele din magazinele traditionale, fizice, in 2022 – si nu in 2025, cum estimau pana acum expertii in domeniu.
Daca se va intampla asta, Marea Britanie va eveni prima natiune europeana in care majoritatea produselor de imbracaminte are drept sursa un site online. Urmatoarea piata din regiune, ca marime, ar fi Tarile de Jos, unde acest prag va fi depasit abia in 2025. Germania si Franta vor urma si ele, dar la alti cativa ani distanta.
In Marea Britanie, cand vine vorba despre cumpararea de produse vestimentare, peste o treime dinre consumatori (36%) spun ca isi vor mentine noile obiceiuri capatate in pandemie, aceasta orientare spre digital fiind una permanenta. Prin comparatie, media europeana este de 31%, noteaza raportul amintit (care a analizat cele 4 tari amintite pana acum – Marea Britanie, Germania, Franta si Tarile de Jos). Asta inseamna ca retailerii care au doar magazine fizice vor pierde, in total, 8 miliarde €/an.
Leave a reply