Marea Britanie: Dailymail.co.uk, cel mai mare perdant din cauza ad blocking-ului
Site-ul tabloidului „The Daily Mail” este site-ul britanic care pierde anual cea mai mare suma de bani din cauza ad blocking-ului, transmite emarketer.com, via AdBack.co: 16,2 milioane £/an. Utilizatorii satui de reclamele care le ingreuneaza accesarea continutului isi instaleaza ad block-ere si astfel, site-urile britanice de mai jos pierd bani buni.
Cum arata clasamentul primelor 5 cele mai afectate site-uri?
- dailymail.co.uk (16,2 milioane £)
- theladbible.com (12,7 milioane £)
- amazon.co.uk (13 milioane £)
- yahoo.com (4,7 milioane £)
- thesportbible.com (4,1 milioane £)
In top 10 mai intra si site-ul de jocuri video si e-sports twitch.tv, precum si pornhub.com. „Daily Mail” este singurul brand media important care apare in primele 10 locuri, nume ca BBC, „The Telegraph”, „The Independent” si „The Guardian” plasandu-se in top 20, pe pozitiile 11, 15, 17, respectiv 18. In medie, suma tuturor acestor pierderi de pe primele 20 de locuri din Marea Britanie este mai mica decat cea a primelor 20 de site-uri din Germania, dar mai mare decat in Franta, Italia sau Spania.
Conform unui studiu marca AudienceProject, din noiembrie 2016, intitulat „Device Study 2016: Ad blocking in the UK and US”, 26% dintre internautii britanici au folosit ad blocker-e pe desktop, in Q3 2016 (si doar 2% au apelat la ele pe smartphone-uri). In SUA, aceste procente sunt de 23%, respectiv 2%. Un studiu marca GlobalWebIndex din acelasi Q3 2016 a descoperit ca in Europa, rata de utilizare a ad blocker-elor pe desktop este de 37%, iar pe smartphone e de 17%. Asa cum scriam recent, in Romania, 1 din 3 internauti foloseste un ad-blocker.
Leave a reply