Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

MamaBoutique.ro a inregistrat o crestere de 40%, in 2020

Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru multe afaceri, insa business-urile care au mizat in continuare pe crearea unei relatii de durata cu clientii au avut de castigat, chiar si in aceste vremuri tulburi. Dovada este evolutia inregistrata de MamaBoutique.ro, magazin online dedicat mamelor si perioadei maternitatii. Comunicarea onesta si oferirea unor servicii de calitate au adus cresteri de 40%, chiar pe timp de pandemie, transmite e-shop-ul, intr-un comunicat de presa.

MamaBoutique.ro a facut din dorinta de a oferi o experienta premium clientilor un motor de succes al afacerii. Sub deviza „WoW Maternity”, echipa a reusit sa ramana fidela stilului de business propriu si sa vina in sprijinul clientelor cu produse premium, inteligente si cu functionalitate pe lunga durata, dar si sa inoveze prin colectiile proprii. „Anul 2020 va ramane in memoria noastra cu siguranta, pentru ca ne-a provocat sa ne adaptam la cererea modificata de imprejurari. Am ascultat dorintele si nevoile parintilor, am pus mereu accentul pe o relatie relevanta cu clientele noastre, iar aceasta directie ne-a ajutat sa ne revenim rapid in Q4 al anului pandemic, cu o crestere de 40% fata de anul anterior. Am dezvoltat produse noi, precum colectiile proprii WoW MoM si cea de Baldachine, iar clientii au fost receptivi si incantati de abordarea noastra”, transmite Claudia Stirbei (foto, Owner MamaBoutique).

Elementele pe care mizeaza echipa MamaBoutique sunt:

  • intelegerea problemelor publicului tinta (lipsa de timp, schimbarile pe care le aduce sosirea pe lume a unui bebelus) si cautarea celor mai bune solutii pentru acesta – „Alegem doar produse certificate, premiate la nivel mondial si revolutionare, care functioneaza dupa principii inteligente si care servesc mai multe nevoi” (Claudia Stirbei)
  • importanta feedback-ului primit din partea clientilor – „Ceea ce decidem sa cream este un raspuns la dorintele clientelor noastre. Asa s-a intamplat si cu colectia emblema WoW MoM, nascuta din dorinta de a celebra fiecare mama si de a arata cat de speciale sunt, colectie (…) care a devenit un motor important al afacerii, cu crestere de 52% inregistrata fata de anul precedent. Avem, de asemenea, si o colectie proprie de baldachine, create in urma unui sondaj printre mamele care ne frecventeaza” (Claudia Stirbei)
  • cunoasterea publicului tinta si adaptarea la surprizele aparute – „Foarte multa vreme ne-am concentrat doar pe nevoile mamelor si am avut surpriza placuta sa vedem reactia minunata pe care au avut-o tatii la bluzele Skin to Skin sau la hanoracele cu marsupiu” (Claudia Stirbei)
  • sprijin si resurse oferite clientilor, dincolo de produsele comercializate, pentru a intari legatura cu brandul tau – „Pentru noi este foarte important sa fim aproape de clienti atunci cand ei au nevoie de ajutor. De aceea, am dezvoltat o sectiune de blog, unde cream continut cu informatii utile, cu raspunsuri la intrebarile mamelor. De asemenea, raspundem mereu solicitarilor lor, mai ales din social media, comunicam saptamanal prin intermediul newsletter-ului, unde chiar ne bucuram ca baza de abonate creste in fiecare zi. Pe langa suportul online, fiecarei cliente care ne trece pragul ii oferim asistenta/consultanta in Concept Store, unde vizitele si sesiunile de shopping se intind pe o durata de cateva zeci de minute” (Claudia Stirbei)

Leave a reply