Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Romania: 500-1.000 lei – suma medie cheltuita online pe produse pentru sarcina, in pandemie (studiu)

In perioada pandemiei, majoritatea viitoarelor mame din tara noastra au alocat un buget de 500-1.000 lei pentru cumparaturi online, iar 13% dintre ele au depasit suma de 2.000 lei. 58% dintre ele au redus cumparaturile pentru sarcina in perioada aprilie-iunie 2020, achizitionand doar strictul necesar pentru ele sau pentru bebelusi. Bugetul alocat de viitoarele mamici pentru cumparaturile online a fost redus in 45,4% dintre cazuri, dar 41,5% nu au renuntat in nicio masura la achizitiile de produse pentru ele sau pentru cei mici. Asta a descoperit un sondaj realizat in perioada 1-13 iulie, de MamaBoutique.ro si MTH Digital, in randul a aproximativ 500 de femei insarcinate, mamici sau viitoare mamici prezente online, cu varsta de 25-40 de ani.

Chiar daca majoritatea viitoarelor mamici nu au o preferinta anume pentru shoppingul online sau offline (58,5% spun ca le combina cu succes), cumparaturile virtuale vin cu o serie de avantaje care sunt luate in considerare in perioada sarcinii. 91,5% dintre participantele la studiu spun ca e foarte importanta livrarea la domiciliu a produselor, iar timpul redus petrecut la cumparaturi (65,6%), existenta promotiilor speciale (55%) si varietatea mai mare de produse (43%) sunt factorii care le fac sa aleaga sa achizitioneze online in perioada sarcinii si cea imediat dupa nastere.

Principalele probleme intampinate de cliente in timpul pandemiei COVID-19 au fost stocurile epuizate (38%) si intarzierile la livrare (22,5%), acestea fiind luate in considerare corelat cu tipul de produse pe care le-au achizitionat – haine pentru bebelusi (84%), produse de ingrijire pentru bebelusi (70%), textile si accesorii pentru hrana (40%) sau mobilier (28%). Asteptarile cele mai mari pe care le au clientele de la magazinele online de profil sunt promotiile (81%), o varietate cat mai mare de produse (63%) si livrarea in cel mult 2 zile (63%). „Nu doar ca o mare parte dintre mame nu au renuntat la cumparaturile specifice perioadei de sarcina, ci chiar au acordat mai multa atentie produselor cumparate. Materialele de calitate cu care intra in contact cei mici si chiar mamicile au avut o greutate si mai mare in aceasta perioada”, transmite Claudia Stirbei (foto, Owner MamaBoutique.ro).

Leave a reply