Magento multi store – SEO – magazine nisate pe 1 cuvant cheie

Intrebare

Felicitari pt cel care a avut ideea unui forum de acest gen.

In urma cu 3 ani m-am gandit sa imi deschid o librarie online pe un secment de piata foarte nisat. Am ales platforma summercart (de care am fost foarte multumit in prima faza) ca nu avean bani multi. Am invatat cate ceva seo si marketing online, caci nu aveam bani sa platesc firme de seo. Am urcat neasteptat de bine pe google pe secmentul meu (seo+marketing) si au inceput vanzarile. Acestea cresteau de la luna la luna pana au inceput sa se stabilizeze la un anumit numar de comenzi pe zi.

Insa, mi-am dat seama ca munceam de la 8 dimineata pana la 02 noaptea eu si sotia mea: facand facturi, colete, stocuri, comenzi la edituri pt marfa, madatele si buletinele de expeditie, etc, toate manual. Nu mai rezistam.

Am dorit o automatizare a acestor procese si asa am dat printr-un prieten de Magento multi store.

Nu eram multumim de vanzari, stiam ca pot mai mult, studiam tot ce apucam de SEO si Marketing online, si ma tot gandeam cum pot castiga/acapara o cat mai mare parte din piata mea, sa imi cresc numarul de clienti si sa cresc vanzarile.

Mi-am facut o lista cu toate cuvintele cheie relevante din zona mea de vanzari, cu toate categoriile mari de produse care se cauta in nisa mea, si mi-am dat seama ca, pentru a urca pe google dpv SEO pe toate cuvintele si categoriile mari de produse pe care le aveam ar fi o investie foarte mare, ar lua mult timp si nu as avea garantia ca voi reusi pe fiecare cuvant (concurentii mei avand site-uri cu vechime de ani de zile fata de ale mele)

Descoperind Magento multi store mi-au venit 2 idei:

1. sa lansez cate un site si mai nisat pe fiecare categorie mare de produse pe care le aveam si care se cauta pt vanzare, iar SEO sa folosesc 1 maxim 2 cuvinte cheie.

2. Sa lansez online mai multe site-uri ca si site-ul principal, dar pe fiecare sa il promovez SEO pe 1, maxim 2 cuvinte cheie relevante, pt a urca mai usor pe google.

ATENTIE: totul este prin Magento-multi store

Astfel, am ajuns ca intr-un an de zile, la o cautare pe google dupa un cuvant cheie din segmentul meu de piata din 10 pozitii pe prima pagina 7 sa fie ale mele.

Fiecare site nisat pe 1 maxim 2 cuvinte cheie a urcat pe google fara un efort prea mare seo off page ci doar unul on page.

Bineinteles nr clientilor a crescut si la fel si vanzarile.

Intrebare: exista vreo lege care sa interzica asa ceva? Este vreo problema cu aceasta procedura de marketing, adica sa ai 5,10,20,50,100 de magazine, cate vrei tu, in spate aceiasi firma? Poate ajung ca pe prima pagina din 10 pozitii toate sa fie ale mele si site-urile concurentilor mei sa ajunga pe pagina 2, este vreo problema aceasta dpv legislativ sau din oricare alt pdv?

Nu mi-am pus aceste intrebari pana acum, vazand pozitiile pe google. Nu m-am gandit inainte la asa ceva:)

Este ca si cand pe o strada cu 10 magazine, 7 sunt ale mele. Clientul cand intra vede un alt site, un alt domeniu, dar in spate este aceiasi firma.

Astept o parere din parte dvs

Topic deschis 0
Chestiuni legale Sami 4 years 11 raspunsuri 52 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 11 )

  1. Cred că se poate considera că sunt mai multe branduri pentru aceeași firmă. E ca și cum o bancă lansează mini-site-uri pentru proiecte.

    Nu sunt sigur de afirmația mea.

    Vezi aici:
    http://www.scritub.com/management/marketing/MARCAREA-PRODUSELOR115821820.php

  2. “Fiecare site nisat pe 1 maxim 2 cuvinte cheie a urcat pe google fara un efort prea mare seo off page ci doar unul on page” : acele expresii fiind?
    Ex auto moto online – 10 cautari lunare Pentru asa ceva nu ai nevoie de seo, cautari ca si inexistente.
    Multumesc

  3. Cred că ar fi bine să cauți despre legislația despre practici monopolistice, probabil asta ar putea fi o acuzație.

  4. Florin – pe nisa mea de produse, cuvintele/categoriile de produse au avut aproximativ intre 100 – 350 de cautari lunare.
    Ideea este ca am reusit pe nisa mea + experienta. Da, concurenta nu a fost mare la site-urile nisate.
    In schimb, asa cum am spus, acum am intrat pe o piata mult mai mare cu aceiasi strategie. Aici cuvintele puternice au 10 000 – 30 000 de cautari lunare si zeci de concurenti care mai de care printre care cateva branduri. Fiecare cuvant/categorie de produse pe care voi merge nisat are cel putin 1000-3000 de cautari lunare, altul are chiar 10 000 si este foarte nisat.
    Voi merge pe idee sa creez pt un magazin brandul care le are pe toate in care voi investi masiv SEO+thenici de Marketing, restul nu am in vedere neaparat brand sau fidelizare ci sa ii atrag pe clienti care cauta numai anumite produse prin site-uri sateliti care altfel prin site-ul ,,mama” nu ar ajunge la mine.

  5. M-am gandit mult la posibilitatea de a lua penalizare de la gooogle. Am citit tot ceea ce am gasit in acest domeniu si am inteles ca, google nu te penalizeaza daca ai site-uri Magento multi store, pt ca acestea desi sunt in aceiasi baza de date, aceasta este secmentata de la domeniu la domeniu. Plus ca, fiecare magazin este pe domeniu diferit, iar thenicile de SEO sunt diferite de la magazin la magazin, backlinkurile la fel.
    De asemenea, categoriile, seo title, meta description, tags, toate sunt diferite in functie de specificul fiecarui site.
    Stie cineva detalii despre penalizari google pt site-uri in Magento multi store?

  6. Ai 2-3 exemple de magazine bine pozitionate pe expresii cu 150-300 cautari lunare?
    Am rezerve mari ca te poti intepeni acolo fara seo bine facut.

  7. Oh, un comentariu anonim, agresiv și cu limbaj licențios. Să răspund, să nu răspund?

    Dacă pe nișa X, tu, magazin online, controlezi pozițiile 1-10 cu branduri diferite, create în mod evident pentru a anula orice concurență, fără o valoare adăugată a fiecărui magazin, cred că e posibilă o astfel de acuzație.

  8. Rugamintea mea este sa nu escaladati acest topic vorbind despre voi. Dezbateti o idee, nu oamenii din spatele acelei idei, indiferent daca va convine sau nu acest lucru.

  9. “Clau”, fără avatar, fără nume, fără link, este anonim. Sunt zeci de mii de oameni în România care sunt “Clau”.
    Nu există nicio scuză pentru un comentariu agresiv. “Sunt agresiv pentru că …”
    “Cum naiba” este limbaj licențios. La fel și “bați câmpii”.

    Microsoft instala Internet Explorer pe PC-urile livrate cu Windows. Oamenii aveau perfectă libertate să aleagă un alt browser. Cu toate astea, Microsoft a fost amendat pentru monopol. Deși, repet, oamenii aveau libertate.

    Google pune linkuri către servicii de-ale lor cu prioritate. Oamenii pot folosi alte site-uri decât Google, și pot să facă click pe alte linkuri decât cele promovate de Google. În prezent, Google e anchetat pentru acuzații monopolistice.

    Vorbim aici de un site care e posibil să ajungă să ocupe prima pagină la Google. Vizitatorii pot merge și în pagina 2 și alte site-uri pot și ele să își intensifice eforturile.

    Legat de “Ce relevanta are daca magazinul are sau nu valoare adaugata?”
    Dacă ai un magazin, e treaba ta. Dacă faci mai multe, e altceva.

  10. Mulțumesc de răbdare.

  11. Eu as merge pe acelasi brand.Mi se pare mult mai ok fata de mine,de concurenta si de client.Asa castig cota de piata.
    Si eu am 2 site-uri.Cel initial ,de prezentare ,care e abandonat ca si continut,etc cam de 2 ani dar creeaza trafic si vanzari si magazinul online.Poti fi pe primele pozitii in google cu magazinul online su cu paginile de social media ale magazinului.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.