Magazinul online Froopt.ro a intrat in portofoliul de investitii NETOPIA Ventures
Magazinul online de fructe si legume ecologice Froopt.ro a intrat in portofoliul NETOPIA Ventures, fondul de investitii care face parte din grupul de firme NETOPIA, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Misiunea NETOPIA Ventures este sa sprijine antreprenorii care vor sa isi dezvolte propriile business-uri, prin finantare si sesiuni de mentorat.
Froopt a fost lansat in mai 2021 si a incheiat anul trecut, dupa 6 luni de activitate, cu o cifra de afaceri de 140.000 €. Pentru anul in curs, compania estimeaza venituri in valoare de peste 500.000 €. Obiectivul pe care Froopt si-l propune este sa adune in jurul sau mici fermieri romani care produc responsabil si sustenabil si, impreuna cu acestia, sa le ofere clientilor posibilitatea de a-si achizitiona produse alimentare sanatoase, din surse controlabile.
Prin flota proprie, compania pune la dispozitia clientilor sai livrarea a doua zi. Legumele, fructele si lactatele sunt transportate (in Bucuresti si Ilfov) cu vehicule cu tehnologie menita sa controleze temperatura, in timpul transportului. Pentru livrarea in tara, Froopt foloseste curieratul rapid, iar coletele sunt transportate in temperatura controlata pasiv.
Froopt ofera clientilor una dintre cele mai mari game de legume si fructe bio vandute online. In plus, si-a extins gama cu noi produse complet ecologice: lactate, conserve de legume si fructe, sucuri naturale si de bacanie. Totodata, compania are in plan extinderea sortimentelor si catre produse din carne. Cosul mediu de cumparaturi este de circa 215 lei/comanda. De asemenea, 44% dintre clienti comanda cu recurenta de 2-3 ori in fiecare luna. Cei mai multi dintre acestia sunt familii tinere cu copii, care isi doresc o alimentatie sanatoasa si sunt preocupati de calitatea hranei pe care o consuma.
„Una dintre cele mai importante directii strategice atunci cand vorbim de activitatea Froopt este sustenabilitatea. Promovam agricultura ecologica, benefica in primul rand pentru mediu si care contribuie la mentinerea ecosistemului pamantului. De asemenea, prin lantul scurt de aprovizionare pe care il ofera Froopt, micii fermieri cu care colaboram pentru furnizarea produselor se pot dezvolta organic, alaturi de noi. Faptul ca am intrat in portofoliul de investitii NETOPIA Ventures ne va facilita extinderea si cresterea business-ului, mentinandu-ne strategia de sustenabilitate, si implicit a colaboratorilor si furnizorilor nostri de fructe si legume”, transmite Ioana Pantelimon (Fondator Froopt).
„Abordarea NETOPIA Ventures este una atipica acestei piete. Spre deosebire de alte fonduri de investitii, pe noi ne intereseaza mai mult ideea si mai ales dorinta de a construi. Asadar investim in proiecte in care credem, in startup-uri care arata ca prin viziunea lor pot oferi o inovatie, fie ca este tehnologica sau pe masa. Froopt este o companie care pune accentul pe sustenabilitate, sustine producatorii locali, iar prin spiritul antreprenorial ofera posibilitatea consumatorilor finali sa aiba acces simplu si rapid la o hrana sanatoasa”, a declarat Felix Crisan (foto, Cofondator NETOPIA Ventures).
Printre companiile in care NETOPIA Ventures a investit pana in prezent se numara: Milluu (solutie complet digitala dedicata inchirierii rezidentiale, ce conecteaza direct proprietarii de apartamente si chiriasi), MOCAPP (platforma digitala pentru managementul campaniilor cu influenceri), SupplyBlockchain (solutie bazata pe blockchain, care permite urmarirea produselor de-a lungul lanturilor de productie si distributie), Soundfeed (platforma de management al contractelor de licentiere de muzica) sau Oveit, cu al lor proiect Streams.live (un marketplace video pentru magazinele online).
Leave a reply