Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Liviu Taloi (DWF): trecerea la Google Analytics 4 va afecta peste 98% dintre site-urile romanesti

Pe 25 mai 2022, la sediul DWF, a avut loc prima editie din seria de evenimente DWF Talks, anunta agentia de marketing digital, intr-un comunicat de presa. Aceasta editie a fost dedicata celor mai  importante provocari generate de colectarea datelor online ale utilizatorilor si folosirea acestora de catre agentiile de marketing si magazinele e-commerce, in contextul tranzitiei de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4.

Trecerea de la un sistem de colectare si masurare a datelor utilizatorilor site-urilor de orice tip – sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics), la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare si urmarie a datelor (Google Analytics 4) reprezinta o provocare majora pentru magazinele online, site-urile generaliste si orice agentie de marketing si publicitate.

La eveniment au participat peste 50 de specialisti, reprezentanti ai unora dintre cele mai cunoscute branduri din Romania si jurnalisti. Evenimentul a inclus mai multe paneluri, iar lista de speakeri i-a inclus pe Arthur Radulescu (CEO Merchant Pro), Cosmin Daraban (CEO GoMag),  Lidia Bertesteanu (SEO Director DWF),  Eugen Predescu (Paid Media Director DWF), Mihai Vinatoru (CEO DWF), Sorin Draghici (Cofondator DWF) si Liviu Taloi (foto, Data Analytics Director la DWF si Fondator ECOMpedia.ro). Acesta din urma a dat detalii despre cele mai importante schimbari care se vor produce in ecosistemul comertului online, odata cu modificarile la nivelul Google Analytics.

„Provocarea pe care o aduce implementarea codului de GA4 la sute sau mii de clienti este, de fapt, pentru divizia noastra, o oportunitate extraordinara. Suntem pregatiti si marim echipa, pe masura ce aceste cereri de migrare la GA4 vor incepe sa ajunga in divizia de Data Insights. Noi credem in date, in faptul ca orice strategie de marketing online trebuie sa se bazeze pe date corecte si complete. Noi stim ca noua versiunea de Google Analytics va aduce Insights valoroase pentru clientii nostri”, a explicat acesta.

Google Analytics 4 va fi instrumentul default de analiza a datelor si rapoartelor despre activitatea website-urilor, din iulie 2023. Cel mai recent instrument Google Analytics poate fi folosit pentru a masura concomitent activitatea unui utilizator pe un website, intr-un magazin online si intr-o aplicatie mobila. Cele mai importante avantaje ale GA4 includ: un tracking mai eficient al interacțiunii utilizatorilor cu site-ul, o analiza superioara a interactivitatii utilizatorilor, segmente de public mai puternice pentru campaniile publicitare, functii mai inteligente de tracking si de confidentialitate a utilizatorilor, configurarea simplificata a obiectivelor si evenimentelor, vizualizari si raportari imbunatatite si o gama mult mai larga de parametri de lucru.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 2 )

  1. […] marketing eficient. Insa, asa cum a fost si in cazul tranzitiei de la Google Analytics Universal la Google Analytics 4, website-urile tind sa faca aceasta tranzitie doar in ultimul […]

  2. […] Liviu Taloi (DWF): trecerea la Google Analytics 4 va afecta peste 98% dintre site-urile romanesti &#… […]

Leave a reply