Live shopping-ul nu este deloc popular in Germania (sondaj)
Din ce in ce mai multi germani stiu ce inseamna live shopping-ul: mai exact, 6 din 10 consumatori stiu ce inseamna termenul, adica de doua ori mai mult decat acum 3 ani, aflam de pe ecommercenews.eu. Cu toate acestea, cumparaturile live sunt folosite doar de o mica parte a consumatorilor din Germania – asta reiese dintr-un sondaj de opinie realizat de ECC Koln.
Potrivit rezultatelor, 8% dintre germani au trecut prin experienta de a face live shopping sau in-stream shopping, achizitionand un produs in timpul unei demonstratii in direct, in social media. Clipurile video de tip shoppable sunt incluse si pe unele website-uri e-commerce: de exemplu, in cateva tari europene, s-a lansat recent Zara Streaming.
In 2021, cand ECC Koln a efectuat un sondaj similar, doar 4% dintre germani cumparasera astfel ceva de pe Internet. Prin urmare, rata de adoptie s-a dublat, dar este considerata in continuare mica. Doar 21% dintre consumatorii germani isi pot imagina participarea la un eveniment de live shopping pe viitor – procent care este mai mare in randul tinerilor de 18-29 de ani (34%). Cu toate acestea, 2 din 3 tineri germani nu se asteapta sa foloseasca aceasta metoda de a face shopping e-commerce.
Per total, adoptia cumparaturilor live este mult mai mica decat se estima acum cativa ani. Acesta ar fi si motivul pentru care TikTok Shop nu s-a lansat in Europa continentala la fel de rapid cum se anuntase initial, spun vocile din industrie. Prin comparatie, in Asia (si, in special, in China), aceasta metoda de vanzare digitala este extrem de populara, zeci de mii de daily stream-uri atragand sute de milioane de privitori.
Leave a reply