Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Investitie de 2 milioane € in evoMAG.ro

 

Retailerul online evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a primit o investitie de 2 milioane €, din partea Catalyst Romania, in demersul de a sustine dezvoltarea accelerata a companiei. Catalyst Romania este una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din tara noastra. Investitia este prima de anvergura pentru evoMAG.ro si confirma parcursul bun al companiei, in cei 17 ani de existenta pe piata e-commerce autohtona, validand si sprijinind strategia de dezvoltare pe termen lung.

„Infuzia de capital ne va permite sa ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atat pe piata din Romania, in online si offline, dar si in afara tarii. Ne bucuram ca am atras alaturi de noi un partener puternic, cu experienta in industria eCommerce, care sa sprijine transformarea evoMAG si care ne impartaseste viziunea de dezvoltare”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG).

Investitia atrasa va sustine extinderea evoMAG pe pietele online din Romania si la nivel international, prin: prezenta pe cat mai multe platforme marketplace relevante, accelerarea dezvoltarii in offline, inaugurarea a 3 showroom-uri (in urmatorii 2 ani), dublarea anuala a portofoliului de produse (in urmatorii 3 ani) si dezvoltarea de noi categorii de produse, extinderea spatiului de depozitare si eficientizarea proceselor operationale (pentru a sustine cresterea anticipata).

„Mihai Patrascu si echipa lui au reusit, prin puterile proprii, sa construiasca in ultimii 17 ani o companie de top in eCommerce-ul romanesc, dovedind agilitate, inovatie continua si punand, intotdeauna, clientul in prim-plan. Suntem bucurosi sa ne alaturam povestii evoMAG si credem ca, impreuna, vom reusi sa acceleram planurile de dezvoltare ale companiei”, noteaza Alin Stanciu (foto, Partner, Catalyst Romania).

Anul trecut, evoMAG a inregistrat  vanzari de 34 de milioane €, in crestere cu 2 milioane € fata de 2020, cand compania a inregistrat un avans de 46% (cel mai mare din ultimii ani, intr-o perioada atipica si pe fondul accelerarii comertului online la nivel general). Analizand evolutia companiei din ultimii 2 ani, aceasta a avut o crestere anuala medie de 25%.

Retailerul mizeaza, in 2022, pe o cifra de afaceri de aproximativ 40 de milioane €, cu varfuri de vanzari in categoriile: telefoane mobile, televizoare, componente PC, vehicule electrice si produse pentru casa si gradina (o categorie aparte, pentru care evoMAG estimeaza o crestere semnificativa). Pentru a sustine cresterea vanzarilor, compania va investi in diminuarea duratei de livrare a produselor. In prezent, la finalul anului, 90% din totalul comenzilor sunt livrate in cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, tinta fiind un procent mai mare de 95%. In plus, evoMAG vizeaza cresterea echipei la peste 100 de angajati. Pana la finalul anului, compania isi propune sa recruteze noi colegi in pozitii si in departamente cheie, precum: depozit, relatii clienti, documentare, marketing, programare, showroom, product management.

Leave a reply