evoMAG.ro: vanzari de peste 32 de milioane €, in 2020 (+46% YoY)
Magazinul online evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat anul 2020 cu vanzari de peste 32 de milioane €, in crestere cu 46% fata de anul anterior. Anul trecut, evoMAG a inregistrat cele mai mari cresteri de vanzari in categoriile de produse electronice, electrocasnice, pentru sport & fitness (trotinete electrice) si pentru casa si gradina.
Rezultatele inregistrate de evoMAG in 2020 reflecta transformarea organizationala din ultima perioada, ce a presupus investitii in oameni (majorarea numarului de angajati si trainingul acestora), in fluxurile de lucru, in echipamente si in solutii de automatizare. Toate acestea au permis imbunatatirea timpilor de livrare a produselor catre clientii finali, cresterea stocurilor de produse cu 50% si reorganizarea activitatii de receptie a marfurilor si procesare a comenzilor.
„Investitiile facute anterior si evolutia industriei de e-commerce, in contextul actual, ne-au adus in momentul in care putem accelera si mai mult dezvoltarea evoMAG. Vedem, in perioada urmatoare, un potential foarte mare de crestere si vrem sa ducem evoMAG la nivelul urmator. Suntem in plin proces de cautare de capital, pentru a accelera transformarea organizationala”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG.ro), mentionand ca, pentru anul in curs, estimeaza un avans de cel putin 20% al business-ului.
Dezvoltarea evoMAG presupune, in perioada urmatoare, lansarea unui marketplace, continuarea procesului de automatizare a comenzilor, investitii in software si programare, in personal si in introducerea de noi categorii de produse pe site. In 2021, compania estimeaza investitii de 200.000 €, similar cu valoarea de anul trecut.
Leave a reply