evoMAG.ro: vanzari de 34 milioane € (in 2021) si investitii de 200.000 € (in 2022)
Magazinul online evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a avut vanzari de 34 de milioane € in 2021, in crestere cu 2 milioane € fata de 2020. Cele mai mari vanzari de anul trecut au fost in categoriile: telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (in special, vehicule electrice).
Compania mizeaza, in 2022, pe un avans de 10-15% al cifrei de afaceri (pana la 40 de milioane €). Ca parte a strategiei de dezvoltare de anul acesta (ce vizeaza dublarea gamei de produse, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activitatii logistice, extinderea spatiului de depozitare si cresterea numarului de salariati, la peste 100 de persoane), evoMAG.ro anunta investitii de 200.000 €, in 2022. Pana la finalul anului, evoMAG isi propune sa recruteze noi colegi in pozitii si in departamente-cheie, precum: depozit, relatii clienti, documentare, marketing, programare, showroom, product management. Listaposturilor disponibile poate fi consulatata aici.
De asemenea, una dintre directiile pe care evoMAG.ro va pune accent anul acesta este reducerea duratei de livrare a produselor. Astfel, daca, in prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate in cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, tinta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile sa fie livrate in 24 de ore, restul in maximum 48 de ore.
„Planul nostru ia in calcul extinderea portofoliului cu 30.000 de produse, in primul trimestru, urmand ca, pana la finalul anului, sa dublam intreaga gama disponibila pe evoMAG.ro. Ne vom concentra pe categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii, dar si pe produse din categorii care au inregistrat o dezvoltare accelerata in ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casa si gradina, sport & fitness, vehicule electrice si smart home”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG.ro).
Comentariu ( 1 )
[…] trecut, evoMAG a inregistrat vanzari de 34 de milioane €, in crestere cu 2 milioane € fata de 2020, cand compania a inregistrat un avans de 46% (cel mai […]