Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu BereMag.ro

 

BereMag.ro a aparut in 2017 si vinde bere artizanala, fiind magazinul online al brandului Artizanii Berii. Marius Tuca (foto, Fondator si CEO ArtizaniiBerii.ro) ne-a povestit ca a pornit aceasta afacere din fonduri proprii, ca o promoveaza pe Facebook, Instagram si TikTok si ca cele mai mri probleme legate de transportul prin curierat sunt legate de modul in care sunt transportate coletele, ei avand produse fragile (sticle, pahare). Aflati mai multe, din interviul de mai jos!

Pentru intreaga lista a interviurilor realizate de noi, intrati aici

ECOMpedia.ro: De ce ai ales acest nume pentru magazinul online?
Marius Tuca: Artizanii Berii realizeaza si comercializeaza, asa cum sugereaza si numele, bere artizanala. Beremag.ro a fost ales ca numele potrivit pentru o platforma de comercializare online a berilor.

De unde ti-a venit ideea de business? Ai vreun model in domeniu?
Echipa Artizanii Berii se ocupa de crearea si comercializarea berilor de peste 11 ani. In mod natural, comercializarea a fost planificata si pentru online.

Ce te-a motivat sa incepi propria afacere? Ai pornit la drum singur?
Nivelul de cunostinte si pasiune pentru domeniul berii a adus de la sine dezvoltarea in zona antreprenoriatului, prin Artizanii Berii si beremag.ro.

Ai avut parte de educatie antreprenoriala din facultate sau ai fost autodidact?
Inca din facultate, ca fost membru si director in cadrul AIESEC Romania, am cunoscut oameni valorosi, modele pe zona de inovatie si adaptare cu succes in domeniul antreprenoriatului.

Cum ai reusit sa strangi bani pentru finantare?
Banii au fost stransi in toata cariera mea de angajat, in firme romanesti si multinationale. Atat in Romania, cat si in proiecte internationale. Capitalul a fost strans in decursul mai multor ani.

Te-ai lovit de multe bariere la inceput de drum? Cum le-ai depasit?
Pe langa aspectele tehnice ale creearii unei platforme de vanzare online, foarte important este un plan in zona comerciala. Ar fi bine de stiut de la inceput cum iti vei promova afacerea online si cum iti vei atrage cumparatorii.

Care sunt avantajele/dezavantajele in a avea propria afacere versus a fi angajat?
Ca linii generale, angajatul are un cadru stabil in care primeste venituri lunar si nu este afectat imediat si direct de eficienta lui. Antreprenorul este afectat imediat de eficienta sa, dar si de mediul extern afacerii sale, mediul in care actioneaza sau cu care se intersecteaza.

Care este publicul tinta al site-ului?
Persoanele de peste 18 ani, educatie si venituri peste media nationala, din mediul urban.

Ce atuuri are site-ul vostru, de ce ar trebui cineva sa va devina client?
Pe site sunt prezente berile Mesterul Manole (si nu numai), toate produse de Artizanii Berii, alaturi de accesorii (pahare, desfacatoare bere, sacose plaja, etc.). In plus, avem permenent pe site promotii foarte atractive si livrare gratuita.

Ce aveti in plus fata de concurenta? Cum va diferentiati pe piata produselor similare de la noi si cum arata aceasta piata?
Site-ul beremag.ro este foarte prietenos cu utilizatorul, imaginile folosite sunt premium (inclusiv fotografiile de produs), iar promotiile sunt evidente, cu mecanisme simple si clare.

De unde va cumparati produsele vandute pe site?
Mesterul Manole (alaturi de celelalte beri si accesorii) sunt create si produse de noi.

Care sunt canalele de vanzare pe care le folositi?
Artizanii Berii isi vand produsele online, in HoReCa, dar si in magazine de cartier si lanturi internationale (Kaufland, Cora, etc.).

Cati angajati aveti?
9 angajati.

Cum va merge in perioada asta (interviul a fost realizat in luna octombrie – n.r.)?
Perioada este buna pentru vanzarile e-commerce, mai ales dupa perioada in care, in pandemia COVID-19, cumparatorii au folosit achizitia online.

Ati participat la Black Friday 2021?
Da, am realizat promotii de Black Friday.

Cum au aratat, comparativ, cifrele de Black Friday si Craciun 2021?
Campaniile promo atrag in functie de ce discount-uri/cadouri primeste cumparatorul. Noi avem o abordare echilibrata, astfel incat ofertele promotionale sunt mereu atractive, cand apar pe beremag.ro. Incercam in permanenta sa ne atragem si sa multumim cumparatorii.

Cum si unde va promovati site-ul?
In social media (Facebook, Instagram, TikTok).

Aveti pagina de Facebook? Cat de important este acest tip de comunicare cu clientii si cat de mult investiti in ea?
Da, avem pagina de Facebook. O administram noi, cei din colectivul Artizanii Berii. Crestem organic, dar avem si campanii platite.

Aveti versiune de mobile?
Da.

Cate dintre comenzile voastre vin de pe dispozitive mobile?
Mai mult de 50% dintre comenzi vin de pe dispozitive mobile.

Cum credeti ca veti incheia anul curent?
In 2022 estimam sa fim la nivelul anului 2021. Este multumitor pentru noi, mai ales ca si consumatorii au scapat de restrictiile impuse de COVID. Astfel, cumparatorii se pot deplasa fizic la cumparaturi sau in locatiile HoReCa.

Cum poate un magazin online sa reduca din cheltuieli, fara sa afecteze vanzarile?
Reducerea cheltuielilor se poate realiza in toate zonele, de la spatiul alocat fizic produselor, pana la pretul si calitatea ambalajelor, bugetele de promovare, costurile de transport (corelate cu valoarea si adaosul cumparaturilor online).

Care sunt cele mai mari provocari pentru site-ul tau, in mediul online autohton?
Vizibilitatea in fata cumparatorilor.  Sunt foarte multe site-uri online care au promovare puternica, au bugete generate si din alte domenii, din care se sustin site-urile e-commerce.

Ce probleme apar in relatia voastra cu firmele de curierat? Ce ati facut sa le depasiti?
Situatii neplacute apar din modul in care sunt transportate coletele, noi avand produse fragile (sticle, pahare). Recent au inceput sa apara cresteri mari ale tarifelor de transport. Solutia este sa existe in permanenta deshidere, pentru a gasi firme compatibile de transport/curierat.

Ce planuri de viitor aveti in online?
Dorim sa ne crestem numarul de cumparatori, dorim sa ii loializam, sa fim aproape de cumparatorii nostri.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply