Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Baff.ro

Baff.ro vinde online, din 2011 incoace, kituri si produse pentru unghii de nota 10: oja semipermanenta, geluri UV, pudra acrilica, aparate de manichiura si accesorii diverse. Madalina Antohe (foto, Director General Baff.ro) ne-a povestit despre clientii magazinului ei online – saloane de infrumusetare, tehnicieni si femeile care isi doresc manichiuri profesionale acasa – si cat de mare crede ca va fi cresterea cifrei de afaceri in 2019.

Pentru intreaga lista a interviurilor realizate de noi, intrati aici!

ECOMpedia.ro: De ce ai ales acest nume pentru magazinul online?
Madalina Antohe: Baff  vine de la „Be Amazing, Feel Flawless”. Denumirea este foarte feminina si cred ca, in fiecare zi, fiecare femeie isi doreste sa fie uimitoare si perfecta. Iar eu imi doresc ca produsele Baff.ro sa fie dintre atuurile prin care reuseste sa fie uimitoare.

De unde ti-a venit ideea de business? Ai vreun model in domeniu?
Nu am avut un model de business. Cu toate ca am urmat studii in domeniu, imi dau seama ca am inceput business-ul prea devreme si doar cu mult idealism. Vindeam, la un moment dat, produse electronice, ale caror specificatii tehnice imi dadeau putin batai de cap. Produsele pentru unghii false abia aparusera si a fost dragoste la prima vedere.

Ce te-a motivat sa incepi propria afacere? Ai pornit la drum singura?
Am pornit la drum singura, iar ca motivatie – mi-am dorit sa fac lucrurile in felul meu si sa pun ideile mele in practica.

Ai avut parte de educatie antreprenoriala din facultate sau ai fost autodidacta?
Am urmat Management Turistic si Comercial si master in Comunicare in afaceri.

Cum ai reusit sa strangi bani pentru finantare?
La inceput, veniturile din salariu sau din alte contracte le investeam in produse/marfuri, apoi m-a ajutat si familia.

Te-ai lovit de multe bariere la inceput de drum? Cum le-ai depasit?
Da, m-am lovit de bariere, le-am depasit prin orientarea catre solutii si spirit practic.

Care sunt avantajele/dezavantajele in a avea propria afacere versus a fi angajat?
Pentru mine, un avantaj al propriei afaceri este faptul ca ma dezvolt continuu, nu am rutina. Unul dintre cele mai placute lucruri este feedback-ul clientilor, atunci cand se intorc din nou sa cumpere de pe Baff.ro si avem clienti care ne sunt alaturi de ani de zile. Ca dezavantaje sunt timpul prea putin si responsabilitatile mult mai multe.

Care este publicul tinta al site-ului?
Saloanele de infrumusetare, tehnicienii de unghii false si femeile care isi doresc manichiuri profesionale acasa.

De ce ar trebui un om care intra pe site sa cumpere de la voi?
Pentru calitatea produselor. Lucram doar cu producatori care ofera cea mai buna calitate pentru produsele de unghii false.

De unde va cumparati produsele?
95%  din UE,  foarte rar achizitionam din Asia, atunci cand nu gasim un UE un produs anume.

Cati angajati aveti?
3 angajati.

Cum va merge in perioada asta? Sunt vizitatori pe site? Dar vanzari?
In perioada asta exista o crestere de 30% si mai multi clienti recurenti.

Ati participat la Black Friday 2018?
Participam in fiecare an la Black Friday, am participat si in 2018.

Cum au aratat, comparativ, cifrele de Black Friday si Craciun 2018?
Black Friday este importanta pentru noi, arata cresteri in fiecare an.

Cum si unde va promovati site-ul?
Baff este promovat online, prin Google si Facebook Ads.

Aveti versiune de mobile?
Avem 3 vesiuni: desktop, mobile si tableta.

Cum credeti ca veti incheia anul curent, in crestere fata de cel precedent, cu cat anume?
In fiecare an avem cresteri, iar pentru 2019 cred ca aceastea vor fi de minim 30%.

In conditiile in care afacerile e-commerce oricum au costuri mai mici, cum poate un magazin online sa reduca din cheltuieli, fara sa afecteze vanzarile?
Cred ca poti reduce cheltuielile, ca magazin online, prin orientarea catre client.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply