India va deveni a doua putere e-commerce a lumii (raport)
Compania de procesare de plati Worldpay anunta – in noua lor analiza a sistemelor de plata la nivel mondial, „The Global Payments Report” – ca valoarea pietei e-commerce indiene va fi de 2.039 miliarde $ in 2034, a doua cea mai mare din lume, dupa China, citim pe worldpay.com. Astfel, India va depasi Statele Unite in domeniul e-commerce.
„The Global Payments Report” noteaza ca, momentan, in tara asiatica se cheltuie mai putin de 1% din totalul sumei cheltuite in e-commerce, la nivel mondial. Dar, pana in 2034, procentul va atinge 50%. Mai multi factori de natura economica, tehnologica si demografica vor contribui la cresterea semnificativa a acestui procent (in urmatorii 4 ani, va atinge 28%, adica 63,7 miliarde $):
- anul acesta, salariile indienilor vor creste cu 10% (conform celor de la Korn Ferry), iar in urmatorii 10 ani puterea medie de consum a indienilor va creste semnificativ
- tara are cea mai mare populatie tanara din lume (70% din populatia Indiei are sub 35 de ani)
- in jur de 730 de milioane de indieni vor utiliza Internetul pana in 20120, cu 250 de milioane mai mult decat in prezent; multi dintre ei vor prefera sa isi foloseasca dispozitivele mobile pentru a naviga online, India fiind piata de smartphone nr.1 in topul dezvoltarii si unul dinte cele mai ieftine piete de acces online (aici, planurile de date sunt de doua ori mai ieftine decat in China)
Comerciantii care vor sa profite de oportunitatea oferita de piata online indiana trebuie sa aiba in vedere, mai scrie sursa amintita, ca metoda prefera de plata online aici va deveni transferul bancar (pana in 2020, 39% dintre cumparatorii online o vor alege, in timp ce doar 9% vor plati in numerar, la livrare), semnaland maturizarea pietei e-commerce.
Leave a reply