Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

India negociaza cu Alibaba pentru exporturi online

india

India negociaza cu gigantul chinez Alibaba.com, pentru a ajuta exportatorii de imbracaminte indieni sa isi vanda produsele online si sa managerieze cum trebuie sistemele de plata, problemele legate de securitate si de protectia datelor private ale clientilor, citim pe economictimes.indiatimes.com. Promovarea micilor exportatori este prioritara pentru guvernul tarii asiatice, in care 79% dintre exportatorii de imbracaminte au venituri mai mici de 100 milioane de rupii/an, adica 1,4 milioane $/an. In 2015 – 2016, India a exportat haine in valoare de 17 miliarde $.

Consiliul de Promovare a Exportului de Imbracaminte (The Apparel Export Promotion Council) al Indiei – agentia indiana principala de promovare a afacerilor intre exportatori si cumparatori – a discutat deja de 4 – 5 ori cu Alibaba-ul fondat de Jack Ma, conform unui oficial care nu si-a devaluit identitatea. „Suntem deschisi la discutii si cu alti jucatori. Vrem ca partenerul nostru e-commerce pentru a promova IMM-urile indiene pe portalul lor. Exportatorii trebuie sa exploreze si afacerile e-ommerce, nu doar sa se limiteze la interactiunile fata-in-fata. Ne-am dat seama ca au nevoie sa fie ajutati sa isi puna produsele online”, a explicat acesta.

Daca cele doua parti vor bate palma, exportatorii mici din India vor putea sa-si vanda produsele pe Alibaba.com, companiilor din alte tari. Peste 8.000 de exportatori sunt inregistrati in consiliul amintit, dar mai putin de 100 folosesc platforme online pentru a-si promova si a-si vinde produsele.

Leave a reply