Inainte de Craciun, pe Amazon s-au dat 29% dintre comenzile online din intreaga lume
In cele doua saptamani de dinaintea Craciunului, Amazon.com Inc. a detinut o felie de 29% din piata comenzilor digitale la nivel mondial, anunta bnnbloomberg.ca. In saptamana 20-26 noiembrie (care a inclus Ziua Recunostintei si Black Friday 2023), procentul a fost de 21%. Cifrele provin de la Route, o aplicatie de package-tracking care a analizat date legate de 55 de milioane de comenzi digitale din intreaga lume.
Amazon a folosit eficient livrarea rapida, pentru a atrage consumatorii care au amanat pana in ultimul moment achizitiile de Sarbatori. „Este o modificare destul de mare a comportamentului de consum. Prioritatea nr. 1 in zilele de dinaintea Craciunului este livrarea la timp, iar daca Amazon spune ca va livra in 2 zile, doar atat va dura. Este o combinatie de viteza si incredere”, noteaza Michael Yamartino (CEO Route).
CEO-ul Amazon (Andy Jassy) a explicat si el recent ca livrarea rapida este un avantaj competitiv vital, eficienta logistica a gigantului e-commerce fiind din ce in ce mai importanta, in fata competitorilor ca Walmart, Temu, Shein si TikTok, care ofera reduceri mari, dar livreaza mai lent. In iulie, Amazon anunta ca va dubla nuumarul de locatii de livrare in aceeasi zi, in urmatorii ani. Si ca, in al doilea trimestru din 2023, a atins cele mai rapide viteze de livrare din istorie, pentru abonatii Prime!
Comentariu ( 1 )
[…] livrate. Asa cum scriam recent, in cele doua saptamani de dinaintea Craciunului, pe Amazon s-au dat 29% dintre comenzile online din intreaga […]