raspunsuri ( 1 )

  1. Daca vorbim despre Google Analytics in cadrul modulului de analiza a vizitatorilor gasim cativa parametri utili, cum ar fi:

    – numarul de vizite si numarul de vizitatori pe site in perioada analizata
    – numarul de pagini vizitate intr-o sesiune de vizitare, pages/visit
    – procentul de vizitatori noi
    – procentul vizitatorilor care au vazut doar o singura pagina, bounce rate

    Numarul de vizite sau de vizitatori e important pentru ca de el depinde cifra de afaceri a magazinului online.

    Numarul de pagini vizitate intr-o sesiune de vizitare indica un comportament catre detaliu in cazul femeilor, unde media e de 14-18 pagini/vizita sau mai putin, in cazul barbatilor cu o medie de 6-9 pagini/vizita. Acest numar insa mai poate indica prin cresterea lui si o functionare cu erori a site-ului.

    Procentul de vizitatori noi este esential in calculele facute de departamentul de marketing acolo unde se calculeaza ROI-ul pe segmentul de vizitatori noi.

    Procetul de bounce, nu este cel mai bun indicator pentru o slaba activitate pe site. Sunt cazuri in care userul vine pe o pagina din Google, citeste tot ce trebuie, dar nu mai are nevoie sa citeasca si altceva, deci nu arr trebui sa va faceti intotdeauna griji numai privind parametrul acesta, ci intotdeauna in relatia cu alti parametri cum ar fi rata de conversie.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.