Ie-Clothing.ro: crestere de 18% a CA (pana la 650.000 lei), in 2022
Brandul romanesc Ie Clothing anunta, intr-un comunicat de presa, ca estimeaza o cifra de afaceri de 650.000 de lei, la finalul acestui an, cu 18% mai mult fata de 2021. Site-ul e-commerce ie-clothing.ro vinde piese vestimentare pentru femei, inspirate de portul popular romanesc si transpune valorile culturale autohtne in vestimentatia contemporana.
„In ciuda tuturor factorilor externi care au ingreunat vanzarile in toate domeniile, dar si la nivel global, anul 2022 a venit cu o crestere atat online, cat si offline. Estimam ca la final de 2022 vom incheia cu cifra de afaceri de 650.000 lei, fata de aproximativ 550.000 a anului anterior, iar pentru 2023 avem obiective mari si frumoase”, transmite Iulia Ghenea (foto st., Cofondatoare Ie Clothing.)
IE Clothing a aparut in 2014, din pasiunea a doua tinere absolvente ale Facultatii de Arta decorativa si Design. Brandul a a pornit la drum cu un atelier de creatie, apoi un site e-commerce si un showroom fizic (in Bucuresti). Cu o valoare medie a cosului de cumparaturi de 3.000-3.500 de lei, tinerele au planuri mari de dezvoltare pentru anul urmator si estimeaza o crestere a vanzarilor, datorate lansarii pe piata internationala de Fashion.
„Noi avem deja comenzi din afara Romaniei, de la clienti care fie au gasit site-ul pe net, fie sunt oarecum clienti pasionati de costume traditionale din anumite tari/regiuni, insa vrem ca expansiunea noastra cross-border sa fie sustinuta de o strategie de vanzare mult mai ampla si sa ajungem la un numar cat mai mare de clienti”, explica Emilia Tudoran-Hotescu (foto, Cofondatoare Ie Clothing). Cele doua fondatoare privesc cu incredere spre viitor si preconizeaza ca in anul 2023 vor lansa business-ul si in afara hotarelor si vor ajunge la o cifra de afaceri de 800.000 lei.
„Din experienta de la inceputul anului 2022, de la Expo 2020 Dubai, unde am reprezentat Romania cu produse si workshopuri IE Clothing, am vazut interesul strainilor pentru produse speciale, aprecierea lor pentru lucrurile lucrate manual cu detalii pretioase, realizate cu multa migala. Publicul a apreciat enorm ideea de a promova traditia si cultura noastra romaneasca si asta ne-a incurajat sa ne dorim sa fie pe lista noastra de clienti. Acesta este unul dintre motivele pentru care intentionam sa ne extindem international cu mai multa forta in 2023”, a completat Iulia Ghenea.
Leave a reply