Wish.com isi reconstruieste relatia cu clientii, cu o noua imagine
In 2020, Wish.com avea venituri de peste 1 miliard $, o actiune costa 24 $ si clientii se inghesuiau sa cumpere produsele extrem de ieftine pe care marketplace-ul american le vindea online. Astazi, are venituri trimestriale de doar 134 de milioane $ (-80% YoY), o actiune este doar 69 de centi, iar numarul de utilizatori activi lunar a scazut considerabil (de la 90 de milioane, in 2021, la 27 de milioane, in 2022). De aceea, Wish incearca acum sa-si revigoreze imaginea de brand, citim pe adweek.com.
Aceasta decadere masiva a avut doua cauze majore: calitatea indoielnica a produselor vandute si livrarea cu hopuri. Numerosi clienti de plangeau de calitatea scazuta a produselor primite si de faptul ca pachetul ajungea la ei mult mai tarziu, fata de perioada extimata de Wish. In august 2022, marketpace-ul si-a schimbat logo-ul, si-a relansat aplicatia proprie si homepage-ul, promite consumatorilor produse de calitate si o experienta clientelara imbunatatita, cu rate de retur mai mici.
Compania sustine ca acum are o rata de estimare corecta a livrarii de 95%. Si ca implementarea programului Wish Standards – initiativa care ofera bonusuri vanzatorilor seriosi – a avut succes. Comerciantii de nota 10 (care vand produse de calitate, trimise la timp si au review-uri pozitive) apar in aplicatie, primesc reduceri la comisioane si beneficiaza de plati mai rapide.
Leave a reply