Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Wish.com isi reconstruieste relatia cu clientii, cu o noua imagine

In 2020, Wish.com avea venituri de peste 1 miliard $, o actiune costa 24 $ si clientii se inghesuiau sa cumpere produsele extrem de ieftine pe care marketplace-ul american le vindea online. Astazi, are venituri trimestriale de doar 134 de milioane $ (-80% YoY), o actiune este doar 69 de centi, iar numarul de utilizatori activi lunar a scazut considerabil (de la 90 de milioane, in 2021, la 27 de milioane, in 2022). De aceea, Wish incearca acum sa-si revigoreze imaginea de brand, citim pe adweek.com.

Aceasta decadere masiva a avut doua cauze majore: calitatea indoielnica a produselor vandute si livrarea cu hopuri. Numerosi clienti de plangeau de calitatea scazuta a produselor primite si de faptul ca pachetul ajungea la ei mult mai tarziu, fata de perioada extimata de Wish. In august 2022, marketpace-ul si-a schimbat logo-ul, si-a relansat aplicatia proprie si homepage-ul, promite consumatorilor produse de calitate si o experienta clientelara imbunatatita, cu rate de retur mai mici.

Compania sustine ca acum are o rata de estimare corecta a livrarii de 95%. Si ca implementarea programului Wish Standards – initiativa care ofera bonusuri vanzatorilor seriosi – a avut succes. Comerciantii de nota 10 (care vand produse de calitate, trimise la timp si au review-uri pozitive) apar in aplicatie, primesc reduceri la comisioane si beneficiaza de plati mai rapide.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply