H&M ia in considerare taxarea retururilor online
Compania suedeza H&M ar putea introduce o taxa pe retururile online, la fel cum au facut recent Grupul Inditex, Uniqlo, Next si Boohoo, citim pe entrepreneur.com. Vestea a fost anuntata de CEO-ul Helena Helmersson, in cadrul evenimentului care a anuntat rezultatele financiare din Q3 ale companiei.
„Testam ideea, ca masura posibila, in functie de cum vor reactiona clientii. Daca vom implementa ideea, va dura ceva timp. Nu avem o limita exacta de timp, apropo de asta. Dar mai intai vom evalua testele, pentru a determina daca este o idee de impact sau nu”, a explicat Helmersson. Retailerul de Fashion testeaza momentan ideea in Marea Britanie si Norvegia.
Aceasta a explicat ca veniturile companiei au fost mai mici ca in Q3 2021, deoarece au fost puternic afectate de retragerea din Rusia, problemele cu lantul de aprovizionare si dolarul mai puternic. Per total, vanzarile au fost usor mai mari YoY, dar profitul a fost de doar 689 milioane de coroane suedeze (echivalentul a 60,9 milioane $), fata de 6,09 miliarde de coroane suedeze, in a treilea trimestru al anului trecut.
Comentarii ( 3 )
[…] 2022 incoace, retailerii mari din aceasta nisa (ca H&M si Zara) si-au modificat politica de retur si au inceput sa il taxeze. De atunci, aceasta strategie […]
[…] cumparata online e returnata, iar retailerii digitali incearca sa elimine costurile de retur fie taxandu-le, fie apeland la tehnologie pentru a le evita complet, citim pe […]
[…] nisa au inceput sa introduca o taxa pe retururi, pentru reducerea costurilor logistice (vezi H&M, Grupul Inditex, Uniqlo, Next […]