Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Inca un retailer introduce o taxa pe retururile online – Boohoo

Retailerul britanic Boohoo este cel mai recent exemplu de retailer care percepe o taxa pentru returnarea produselor cumparate de pe site-ul propriu, dupa Uniqlo, Zara si Next, anunta bbc.com. De pe 4 iulie 2022, clientii Boohoo – care detine brandurile BoohooMan, Karen Millen, Nasty Gal, PrettyLittleThing, Coast, Misspap, Oasis, Warehouse, Burton, Wallis, Dorothy Perkins si Debenhams – trebuie sa scoata din buzunar 1,99 £ pentru a returna ceva cumparat online. Acest cost va fi dedus din cel al produselor returnate.

Consumatorii trebuie sa se astepte la aparitia tot mai multor astfel de taxe de retur, in contextul costurilor din ce in ce mai ridicate la combustibil si a inflatiei in crestere, dar si avand in vedere ca produsele cumparate digital sunt returnate mai des decat cele achizitionate din magazinele fizice, traditionale. Un produs returnat inseamna un curier platit din buzunarul propriu si batai de cap in depozite, pentru orice magazin online (de aceea, unii retaileri online nu vor mereu retururile inapoi).

„Cumparatorii au dus-o bine pana acum, dar situatia se schimba – vor vedea din ce in ce mai des ca retururile costa. Retailerii au costuri din ce in ce mai mari, atat financiare, cat si din punct de vedere al protectiei mediului… Asa ca si-au modificat politica de retur si au redus numarul de zile pe care un client le are la dispozitie pentru a face un retur sau, in unele cazuri, au introdus o taxa de retur. Ne asteptam ca acest trend sa continue (…). Daca ai cumparat ceva de 10 £ de la Boohoo, nu iti vine deloc sa faci retur, daca pierzi 2 £, adica 20% din investitia facuta”, a explicat Catherine Shuttleworth (Retail Expert si Fondator Savvy Marketing), pentru sursa amintita.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 3 )

  1. […] aleaga alti retaileri. Acum 2 ani, Boohoo incerca sa-si mai reduca pierderile, prin perceperea unei taxe de retur pentru produselor cumparate online, de 1,99 […]

  2. […] Inditex a inceput sa taxeze retururile comenzilor online, la fel si Uniqlo, Sports Direct, Next si Boohoo; alti retaileri digitali mizeaza pe fotografii, clipuri video si review-uri de produs care ofera […]

  3. […] clientii sa cumpere in cunostinta de cauza; retailerii mari de Fashion folosesc AI-ul, introduc taxe de retur sau interzic complet returul (in cazul produselor […]

Leave a reply