Grupul Inditex va taxa retururile comenzilor online, in 30 de tari
Grupul spaniol Inditex (care detine branduri ca Zara, Pull & Bear si Bershka) va implementa o taxa pentru retururile comenzilor online, anunta ecommercenews.eu. Gigantul din nisa Fashion va cere clientilor din 30 de tari in care opereaza o taxa fixa de 1,95 €, pentru fiecare retur preluat de acasa sau de la un punct de colectare. Gratuite vor ramane doar retururile comenzilor online facute personal de clienti, in magazinele fizice.
Majoritatea clientilor procedeaza deja asa, cand au de returnat ceva, iar retailerul vrea sa ii incurajeze sa procedeze la fel si pe viitor, prin introducerea acestei taxe. Evident, costurile legate de retururi sunt principalul motiv al acestei taxe nou-aparute. In plus, compania este motivata de aspectul sustenabil, protectia mediului inconjurator fiind un subiect sensibil si pentru afaceri, si pentru consumatori. Grupul Inditex detine 8 branduri celebre si va investi 1 miliard € in latura online a afacerii. In 2021, compania a generat vanzari digitale in valoare de 7,5 miliarde €.
Comentarii ( 3 )
[…] care percepe o taxa pentru returnarea produselor cumparate de pe site-ul propriu, dupa Uniqlo, Zara si Next, anunta bbc.com. De pe 4 iulie 2022, clientii Boohoo – care detine brandurile BoohooMan, […]
[…] suedeza H&M ar putea introduce o taxa pe retururile online, la fel cum au facut recent Grupul Inditex, Uniqlo, Next si Boohoo, citim pe entrepreneur.com. Vestea a fost anuntata de CEO-ul Helena […]
[…] de Fashion, din cauza retururilor online (care au inceput sa fie taxate de branduri ca cele din Grupul Inditex), livrarilor cu probleme si nepotrivirile marimilor comandate cu cele ale clientilor. Zara primeste […]